Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Вижте каква е предполагаемата сума, която получават на месец
Руската частна военна организация „Вагнер“ неотдавна започна да използва американски социални медийни платформи като Facebook и Twitter, за да набира нови членове по целия свят, според проучване, цитирано от Business Insider.
Групата наемници, която води бойни операции в страни по света, търси бъдещи новобранци, рекламирайки свободни позиции в публикации в социалните медии, преведени на няколко езика, включително френски, виетнамски и испански, съобщава Politico, позовавайки се на проучване на Logically – технологична компания, която е фокусирана в борбата с дезинформацията на базата на научни данни.
Обявите за работа, свързани с "Вагнер", събраха стотици хиляди гледания във Facebook и Twitter през последните месеци, пише Politico.
Кайл Уолтър, ръководител на изследванията в Logically, коментира пред изданието, че въпреки че не може да бъде сигурен, че публикациите в социалните мрежи са директно от „Вагнер“, онлайн рекламите приличат на предишни публикации, направени от проверени акаунти на организацията в Telegram и руски социални медии.
Говорител на Meta коментира пред Business Insider, че компанията премахва публикации, които изглеждат свързани с „Вагнер“.
Мнгого от рекламите за „свободни позиции“ съдържат обещания за „платен отпуск, добре платени работни места и възможност за работа по целия свят“, както и „бонус за добри резултати ”, според Politico.
В обявите присъства и заплата от 240 000 рубли на месец, или еквивалента на 3192 долара, пише още Politico.
Изследването анализира вероятните публикации на „Вагнер“, които се появяват още през юли 2022 г., и наброяват поне 60 подобни реклами.
Публикация, насочена към Франция, обещава новобранците да получат застраховка живот и да работят с „екип, фокусиран върху ефективността и победата“, докато публикация на индонезийски включва призив за действие от самия Пригожин, който кани доброволци на възраст 22-55 години да се присъединят към военната организация.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб