
In memoriam: Какво остави след себе си природозащитничката Джейн Гудол?
Джейн Гудол вдъхнови милиони да се ангажират с опазване на природата и социална справедливост
Компанията казва, че новият продукт е неустоим, като отхапване на сочно парче пиле
Пърженото пиле вече не е просто храна, а се превърна и във вкус на паста за зъби. Известната верига за бързо хранене KFC наскоро представи своя нов продукт, които е в сътрудничество със стоматологичната компания Hismile.
„Ароматите са вдъхновени от всичките 11 билки и подправки на KFC. Като да отхапеш от горещо, сочно парче пиле по оригиналната рецепта на KFC — тази паста за зъби е неустоима, покрива зъбите ти с вкус, преди да остави усещане за свежест и чистота в устата,“ се казва още в прессъобщение.
Маркетинг мениджърът на Hismile Кобан Джоунс заяви, че компанията обича да разширява своите граници, а по думите му няма по-добър начин да го направи от това да пренесе легендарните вкусове на KFC в нещо толкова ежедневно и основно.
Пастата за зъби, която струва 13 долара, превлече вниманието на хората, тъй като беше разпродадена само за няколко часа. Тя се предлагаше на сайта на Hismile.
Описание на пастата за зъби на уебсайта твърди, че тя съдържа „формула без флуорид“ и предлага „дълготрайни ползи за оралното здраве“.
Освен паста за зъби, KFC вече предлага и електрическа четка за зъби, която се продава на цена от 59 долара и все още е налична на сайта на Hismile. Четката за зъби има „три динамични режима на почистване, меки и заострени влакна и вграден таймер“.
Джейн Гудол вдъхнови милиони да се ангажират с опазване на природата и социална справедливост
Това е първата програма на НГФ с превес на оборотните кредити пред инвестиционните
Водят се обсъждания по инвестиционните намерения и се очаква скоро проектът да започне