Това са следващите големи тенденции в храните и напитките

Ето какво ще бъде модерно да се яде

 

Нововъзникващите тенденции в храните звучат като завръщане към диетата на пещерните хора: рибата е най-горещият протеин, медът е ароматът на деня, а дивечовото месо се реже за колбаси.

Това е според стотиците артикули, изложени на Summer Fancy Food Show, търговско изложение, организирано от Specialty Food Association, което си спечели репутацията на място за забелязване на следващите тенденции при храните и напитките, пише CNBC. 

Повече от 2400 компании изложиха своите храни и напитки в Ню Йорк.

Ето някои акценти от тазгодишното Summer Fancy Food Show:

Мед - като аромат

Хората ядат мед от хиляди години, но той заема централно място като аромат при някои производители на храни и напитки. Медът беше звездата както в храните, така и в напитките в шоуто. Green Bee показа своята газирана вода с мед, която включва аромат на сайдер Honeycomb. Owl Creek Organics & Natural Flavors показаха медени пасти, с вкусове, вариращи от кафе мока до лимоново маково семе. А холандската компания Klepper & Klepper използва мед като аромат за техните продукти.

 

Рибни консерви

В минали години рибните консерви бяха преместени предимно по закътаните щандове на магазините. Но тази година изложителите показаха своите консервирани рибни продукти на целия изложбен етаж.

TikTok помогна да подхрани тенденцията за рибни консерви миналата година, като увеличи продажбите на консервирани сардини. Сега компаниите за специализирани храни реагират и предлагат този тип храна.

Това не е консервираната риба тон от миналото. Има повече вкусове, различни сортове морски дарове и по-модерни опаковки. Wildfish Cannery, базирана в Аляска компания, основана през 1987 г., показа нов ретро дизайн за своята сьомга нерпа, придавайки й по-престижно усещане. Krill Arctic Foods изложи своето консервирано месо от крил, на което може да липсва същата привлекателност на опаковката, но се хвали с хранителния профил на храната.

Риба за из път

Изложителите също показаха нови начини за ядене на риба в движение, надявайки се да се възползват от желанието на потребителите за удобство и повече протеини в диетата им. Асоциацията нарече „задоволителни закуски“ като една от тенденциите, които наблюдава.

Acme Smoked Fish подчерта новите си комплекти закуски Lox in a Box, налични с крема сирене или авокадо. Legend of Master International, азиатски доставчик на храни, опита своите пръчици за рибен кейк Kani, направени за ядене на крак или за готвене.

Модернизирани колбаси

Подобно на рибните консерви, популярността на новите видове колбаси се дължи много на социалните медии, където потребителите могат да видят интересни консервирани меса, сирена и плодове.

Компаниите на Summer Fancy Food Show показаха някои нови възможности за повишаване на нивото на колбасите - особено салама. Tempesta Artisan Salumi предлагаше салам с аромат на черен трюфел, докато селекцията на Salt & Twine включваше мекал и аромат на солен лайм.

Но изложителите не просто се забавляваха само с вкусовете. Някои гледат отвъд свинското, за да направят сушено месо вкусно и новаторско. Саламът на Driftless Provisions използва лос, елен и бизон заедно със свинско месо. Серията салами на Fossil Farms включваше агнешко и говеждо wagyu.

 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст