Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Дългоочакваното присъствие на Тейлър Суифт, за да гледа гаджето си Травис Келс, вероятно е увеличило цифрите
Тазгодишният Super Bowl е гледан средно от 123,4 милиона души в САЩ, което го прави най-гледаното предаване след кацането на Луната през 1969 г., казва BBC.
Предварителните американски телевизионни рейтинги поставят мача от неделя точно след историческото кацане на Аполо 11, което е гледано от около 125 до 150 милиона души.
Според чуждите медии дългоочакваното присъствие на Тейлър Суифт, за да гледа гаджето си Травис Келс, вероятно е увеличило цифрите. Имаше много спекулации в навечерието на събитието за това дали Суифт ще се върне от Япония, където имаше концерт предната вечер.
Според Variety има известен дебат за това доколко тя е повлияла на броя на публиката, но фирмата за потребителски изследвания Numerator заключи от бърза анкета, че 20% от зрителите на Super Bowl подкрепят отбора на гаджето на певицата заради връзката ѝ с Келс.
От тазгодишните зрители 112 милиона от средно 123,4 милиона са гледали мача по CBS, а останалите са гледали дигиталните канали Paramount+, Nickelodeon, Univision, CBS Sports и NFL.
Според медийните анализатори Nielsen рекордните 202,4 милиона души са гледали поне част от играта. Тазгодишните цифри може да са били подпомогнати и от факта, че Nielsen промени начина, по който брои хората, които гледат извън собствените си домове - например с приятели или семейство, или в барове.
Миналогодишният мач на Super Bowl беше гледан от 115,1 милиона зрители.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови