Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Сервитьорката първоначално не можела да повярва на великодушния жест
Пицария в Пенсилвания съди клиент след като оставил 3000 долара бакшиш на персонала, а след това си го поискал обратно, съобщи New York Post.
Фиаското с бакшишите започва още през юни 2022 г., след като Ерик Смит оставил на сервитьорката Мариана Ламбърт впечатляващите 3000 долара на сметка от 13 долара. Клиентът, който е поръчал само чиния стромболи, е оставил потенциално променящия живота бакшиш като част от тенденция в социалните медии, наречена „Съвети за Исус“.
Въпреки че първоначално са скептични предвид щедрата сума пари, служителите остават във възторг, след като плащането с кредитна карта преминава успешно.
Ламбърт първоначално не можела да повярва на великодушния жест, особено като се има предвид как ресторантите все още се тресяха от затварянето след COVID-19. Скоро ресторантът получава документ по пощата, оспорващ бакшиша.
Оставени без изход от ресторантът решават да заведат дело срещу Смит, защото не разполагат с парите.
Последвайте businessnovinite.bg вПотребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб