Истина ли са компрометиращите факти във филма за Тръмп - The Apprentice?
Наситина ли Тръмп е бил разоряван няколко пъти?
Продажбите намаляват дори във Франция - до 118 млн. бутилки
Продажбите на шампанско са загубили своята популярност, тъй като хората по света не са в настроение да си казват „наздраве“.
Общият брой на доставките на шампанско от Франция е намалял с близо 10 % през миналата година до 271 млн. бутилки, като това е втори пореден спад, тъй като уморените от инфлацията потребители намаляват разходите си и като цяло по света цари мрачно настроение, пише CNN.
Това сочи новият доклад на Comité Champagne, търговска асоциация, представляваща над 16 000 винопроизводители и 320 къщи за шампанско, който обрисува мрачна картина на индустрията, съответстваща на продажбите на други алкохолни напитки.
Максим Тубарт, съпредседател на организацията, заяви направо, че „сега не е време за празнуване, с инфлацията, конфликтите по света, икономическата несигурност и политическото изчакване на някои от най-големите пазари на шампанско“, включително САЩ и Франция.
Продажбите на напитката във Франция също са намалели със 7% до 118 млн. бутилки, тъй като „вътрешният пазар все още страда от преобладаващата мрачна политическа и икономическа обстановка“, се казва в изявлението. През лятото във Франция се проведоха предсрочни избори, в резултат на които се стигна до гласуване в парламента.
Френският гигант в областта на луксозните стоки LVMH за първи път сигнализира през юли, че 2024 г. ще бъде тежка за шампанското, когато отчете 15% спад в продажбите на пенливо вино за първата половина на годината.
Въпреки спада съпредседателят на асоциацията Давид Шатийон отново заяви, че шампанското е „солиден, устойчив организационен модел, който е доказал своята стойност дори пред лицето на несгодите, което му дава увереност в бъдещето“.
„Шампанското е доста свързано с празнуването, щастието и т.н.“, заяви главният финансов директор на LVMH Жан-Жак Гион по време на разговор за приходите. „Може би настоящата глобална ситуация, било то геополитическа или макроикономическа, не кара хората да се развеселят и да отворят бутилки шампанско.“
LVMH е най-големият производител на шампанско в света и наред с други марки притежава Dom Pérignon, Krug и Veuve Clicquot. Миналата година компанията инвестира неоповестена цена във French Bloom - безалкохолно пенливо вино, с което за първи път навлезе в тази категория.
Rémy Cointreau, френската група за спиртни напитки, която притежава подкрепяното от Леонардо ди Каприо шампанско Telmont, също наскоро публикува финансов доклад, в който се прогнозира по-силен спад на продажбите от очакваното поради намаляване на разходите на клиентите.
Регионът във Франция също така се бори с екстремни метеорологични явления, включително големи горещини и ранни измръзвания, в резултат на което лозарите през 2021 г. отбелязват най-малката си реколта от 1957 г. насам. В отговор на това производителите на шампанско като Telmont стават по-екологични в своето земеделие с надеждата да привлекат клиенти, които са привлечени от зелените инициативи.
Наситина ли Тръмп е бил разоряван няколко пъти?
Меките умения все още остават важни за работодателите
Те бяха спрени в началото на януари тази година