Панделки на куфара: Авиокомпаниите предупреждват, че това е проблем

Панделки на куфара: Авиокомпаниите предупреждват, че това е проблем

Помислете отново преди да си отбележите багажа така

 

Завързването на панделки или кончета винаги е бил най-лесният и ефикасен начин да разпознаеш куфара си сред морето от пътнически багаж. New York Post обаче ни предупреждава, че завързаната връзка на куфара го обрича само на едно: закъснение.

Запалените пътешественици са склонни да пътуват само с ръчен багаж, за да избегнат забавянето на чекираните куфари, трудностите при опаковането или го правят от страх, че багажът им ще бъде загубен. Но тези, които нямат избор често добавят личен маркер върху куфара с мисълта, че ще направят взимането на багажа си по-бързо. Обратно на всички очаквания този „хак“ забавя пристигането на чантите ви.

Пътуващите са развили навика да прикрепят цветна панделка, етикет за багаж или други аксесоари, за да направят куфарите си отделни от стотиците чанти. Един от експертите в летището в Дъблин споделя, че точно тези маркери могат да причинят проблеми със сканирането на чантата. Докато този добавен аксесоар го прави по-лесен за забелязване, той привлича негативно внимание от скенерите за багаж на летището. Ако чантата не може да бъде сканирана автоматично, тя може да попадне в ръчна обработка, което може да означава, че чантата ви няма да стигне до полета.

Изпращането на вашия куфар без идентификатори като панделки и стари стикери му дават по-голям шанс да пристигне лесно.

Снимка: iStock

Друга причина, поради която багажът на много хора закъснява или не пристига, е, че вътре в куфара има марципан, известен още като тесто за бадемови бонбони.

„Никога не слагайте марципан в багажа си. Той има същата плътност като някои експлозиви, така че чантата ви ще бъде премахната и ще ви извикат от самолета за претърсване“, каза експертът по транспорт на багаж от Дъблин. Докато чакате този проблем да се разреши ще изгубите ценно време от своето пътуване. Тези превантивни мерки трябва да помогнат за намаляване на стреса при пътуване за пътниците по целия свят.

Според Министерството на транспорта на Великобритания авиокомпаниите са отговорни за ремонта или възстановяването на разходите на пътниците за повреден багаж.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст