Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От създаването си през 2001 г., програмата е станала известна със своята финансова подкрепа
Никола Цолов обяви, че в третия си сезон ще се състезава за Кампос Рейсинг - отборът, с който спечели титлата в испанската Формула 4 през 2022. Той напуска академията на Алпин, където прекара три сезона, от дебюта си в автомобилните състезания до края на кампанията на Формула 3 и се присъединява в академията за млади пилоти на Red Bull - Red Bull Junior Team. Това е една от най-желаните програми за развитие на млади таланти в моторните спортове, която инвестира милиони евро, за да открива, развива и подпомага изгряващи пилоти с потенциал за Формула 1.
От създаването си през 2001 г., програмата дава финансова подкрепа, която обхваща такси за участие, обучение, пътувания и екипировка. Сумите, които Red Bull отделя, се различават в зависимост от нивото на състезанията, в които се намира пилотът, нивото на самият пилот и други.
Как е структурирано финансирането на Red Bull
Няма нито един публичен източник, който да описва точни суми на финансиране на пилот в програмата на Red Bull Junior Team във Формула 2, Формула 3 или по-ниски нива, тъй като тези финансови данни обикновено са частна собственост. Както споменахме понякога и финансирането на всеки отделен пилот е различно в зависимост от многобройни фактори. Въпреки това, някои ключови подробности са споделени от отбори и пилоти с течение на времето, които дават частична картина на това как Red Bull подкрепя своите млади пилоти, по данни на Fi.com.
Пилотите, които привлекат вниманието на Хелмут Марко, основателят на програмата, получават финансова помощ, за да се състезават. Те не поемат всички разходи на всеки един от пилотите, но дават значителна помощ. За разлика от Формула 1, където отборите плащат заплата на пилотите, в малките серии младите пилоти трябва да съберат средствата, необходими за покриване на високите състезателни разходи. Цифрите със сигурност не са ниски и се увеличават на по-високи нива.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови