
Заплатите в Microsoft: Колко плаща технологичният гигант на служителите си?
Компанията вече предлага бонуси за задържане на ключови кадри
В момента Netflix предлага избор между три абонаментни нива
Netflix обяви нови цени за своите абонаментни пакети. Според BBC увеличението на абонаментите засега ще обхване САЩ, Канада, Аржентина и Португалия. Абонаментът ще се повиши в САЩ за почти всички пакети, а месечният абонамент вече е по-висок с 1 до 2,50 долара.
Не е известно дали от компанията възнамеряват да повишат цените в други страни в близкото бъдеще. Въз основа на данните на уебсайта абонаментите в България остават непроменени, но обикновено рано или късно повишенията на цените стига и до останалите държави. В момента Netflix предлага избор между три абонаментни нива, Basic, Standard и Premium. Те идват с месечни такси от съответно 4,99 евро, 7,99 евро и 9,99 евро.
Единственото увеличение в Европа, което е сигурно е в Хърватия. От февруари абонаментите за Netflix в Хърватия ще поскъпнат. Според Poslovni dnevnik цената на премиум пакета се е увеличила с 30% до 12,99 евро, стандартният пакет с 25% до 9,99 евро, а основният пакет с 20% до 5,99 евро.
„Тъй като продължаваме да инвестираме в програмиране и да предоставяме повече стойност на членовете, от време на време ще ги молим да плащат малко повече, за да можем да реинвестираме в непрекъснатото подобряване на Netflix“, каза компанията при последното съобщение за повишаване на цените.
Боксът и Squid Game донесоха рекорден приток на абонати
Гигантът за стрийминг съдържание реши да повиши цените след силно последно тримесечие, когато компанията отбеляза най-голямото увеличение на броя на абонатите до момента. 18,9 милиона нови зрители се абонират, с което базата от абонати достигна над 300 милиона души.
BBC пише, че новите абонати са привлечени главно от новия сезон на южнокорейския сериал Squid Game и боксовия мач между Джейк Пол и Майк Тайсън . Netflix също предаде две игри на NFL на Коледа. Печалбата през последното тримесечие се е удвоила спрямо същия период на миналата година до 1,73 милиарда евро, докато продажбите са се увеличили от 8,46 милиарда на 9,8 милиарда евро, посочва BBC.
Компанията вече предлага бонуси за задържане на ключови кадри
Автомобилните производители ще могат да кандидатстват за участие в програмата още от сряда
Папата възражда традицията за лятна ваканция извън града