
Revolut става и мобилен оператор, ще ползва виртуална СИМ карта
Компанията ще действа като виртуален оператор
Началото на проекта бе дадено през през 2018 г.
Името на най-дългият и най-дълбок подводен пътен тунел в света е Рогаланд или накратко Рогфаст. Той се строи по западното крайбрежие на Норвегия.
Когато тунелът бъде завършен, което се очаква през лятото на 2033 г., той ще съкрати времето за пътуване между два големи норвежки града, Ставангер и Берген, с 40 минути, съобщава Euronews .
Началото на проекта бе дадено през през 2018 г. и струва 24,8 милиарда норвежки крони, което се равнява на 2,11 милиарда евро, според последните данни на уебсайта на Норвежката администрация за обществени пътища, се смята за един от най-амбициозните инженерни проекти в Европа.
Новата транспортна връзка ще бъде прокарана под фиордите на страната и ще бъде дълга приблизително 26,7 километра, като най-дълбоката ѝ точка ще бъде на 390 метра под морското равнище. Той ще свързва градове като Кристиансанд, Ставангер, Хаугесунд и Берген, а също така ще замени фериботните линии.
Двулентов път ще преминава в двете посоки през тунела Рогфаст. Те планират също така да построят две кръгови кръстовища, които ще бъдат на приблизително 260 метра под морското равнище под остров Квитсьой, най-малката община в Норвегия. Кръговите кръстовища ще бъдат свързани помежду си по такъв начин, че движението ще бъде възможно дори когато една от тръбите е затворена. Тръбите също ще бъдат свързани помежду си за по-голяма безопасност, тъй като това ще позволи безопасно преминаване в случай на авария.
Както обясниха от Норвежката администрация за обществени пътища пред Euronews, те са на около половината от строителството.
Те използват методи за взривяване и пробиване директно през твърда скала, което според Администрацията за обществени пътища ще осигури по-голяма стабилност и издръжливост под водно налягане.
Очаква се Рогфаст също да даде тласък на местната индустрия и заетост, както и на туризма, тъй като западното крайбрежие е много популярно сред туристите, особено Берген. Норвежката администрация за обществени пътища прогнозира, че до 2053 г. през новия тунел ще се извършват 13 000 пътувания всеки ден, съобщава Euronews.
Компанията ще действа като виртуален оператор
Доналд Тръмп пък заяви, че иска ЕС да купува повече американски газ
Оттеглянето на Бъфет ще окаже по-голямо влияние върху възприятията на инвеститорите за Berkshire