Модни извращения за стотици долари

Луксозна марка пусна скъпи странни артикули, които имат колкото критици, толкова и почитатели

 

Големи модни брандове в стремежа си да бъдат различни, понякога пускат безумни неща, но за сметка на това доста скъпи. Типичен пример е модния гигант Balenciaga, който пусна наистина странни продукти, които шокираха целия свят.

Преди известно време те пуснаха колекция „Парижки кецове“. Линията износени обувки включва 100 чифта лимитирани напълно захабени маратонки.

Обувките се продават на на цени между 625 и 1850 долара.

Дори и да не следите света на модата, вероятно сте чували за Balenicaga Lay’s Bag, която беше пусната като част от колекцията пролет/лято 2023. Този аксесоар е кожена дамска чанта, направена така, че да изглежда точно като чанта с картофен чипс на Lay’s. Предлага се в три вкуса: оригинален, пикантен и сол и оцет. А вътрешността на чантата има метална подплата, за да копира вътрешността на истинска чанта от опаковка на чипс.

Единственото нещо, което тази чанта няма общо с картофения чипс, е етикетът с цената. Lay’s Bag се продава за колосалните 1800 долара.

Crocs с високи токчета

Balenciaga направи доста колаборации с марката за гумени обувки Crocs през годините, но най-странният артикул, произлязъл от тези сътрудничества, определено са високите токчета Crocs, известни като Madame Mulesq mrte alittlebithuman.com. Въпреки че са доста странни и дори грозни непреодолимата мощ на марката както на Balenciaga, така и на Crocs направи така, че тези обувки да бъдат разпродадени само няколко часа след пускането им на пазара.

Тези обувки се продаваха на близо 700 долара, когато бяха пуснати за първи път и несъмнено са още по-скъпи на вторичния пазар.

Обеци от връзки за обувки на цена от 260 долара - звучи абсурдно, но и такива бяха пуснати от марката.

Брандът смело пусна и пола- хавлия. Да, точно така, хавлия, която играе ролята на пола. Цената й е 925 долара.

Чантите Mother India взривиха интернет, защото много приличат на чантите от 99 цента, предлагани на купувачите в магазините на Ikea. Тези така наречени „копия на Ikea“ доведоха до масово възмущение в цялото киберпространство, като мнозина критикуваха водещия дизайнер на Balenciaga Демна, че се възползва от потребителите. 

Чантата беше пусната през 2017 г. с цена от 2145 долара, което доведе до още повече критики. 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст