![Бившият финансов министър Людмила Петкова оглави АДФИ](https://img.cms.bweb.bg/media/images/286x161/Apr2024/2113278939.jpg)
Бившият финансов министър Людмила Петкова оглави АДФИ
Директорът на агенцията се назначава от министъра на финансите
Собствениците на Tesla се извиняват чрез стикери
Стикер на броня, осмиващ Илон Мъск, предизвиква дебат в социалните мрежи за това какво означава да караш Tesla. Стикерът, който гласи: „Купих това, преди да разберем, че Илон е луд“, обикаля социалните медии и разпалва разговорите за връзката между марката на Tesla и нейния противоречив изпълнителен директор, съобщава The New York Times.
Снимка на стикера, поставен върху модел Y, беше публикувана в социалните мрежи, където генерира повече от хиляда коментара.
Тъй като противоречивите възгледи на Мъск излязоха на преден план, особено след жестът, който направи, възниква въпросът дали марката на компанията е неделима от нейния изпълнителен директор. През последните две години Мъск споделяше политическите си възгледи на висок глас като водеше спорове с президента Джо Байдън в Twitter, изразяваше антитранссексуални настроения и наричаше демократите партията на „разделението и омразата“.
Милиардерът заплаши да съди Лигата за борба с клеветата, след като групата документира нарастване на езика на омразата в неговата социална медийна платформа X, след покупката на компанията през октомври.
Стикерът на бронята обаче предизвика смесени реакции. Един потребител на Reddit коментира: „Идиотско е“, публикувайки в отговор на снимката на стикера на бронята. "Илон е главен изпълнителен директор, но не е като той сам да е построил колата. Хората трябва да спрат да се опитват да намерят своята идентичност в корпорациите." Друг потребител се пошегува: „Ако правех покупките си въз основа на това колко харесвам изпълнителния директор на компанията, която ги е направила, вероятно щях да имам много повече пари и да притежавам много малко.“
Противоречивите коментари
„Харесвам колата, не изпълнителния директор“, "Човек, който иска да запълни всичките ни работни места с роботи, как не го видя по-рано??". Може да видите десетки стикери с подобни надписи. Лоялните фенове дават да се разбере едно нещо, че обичат своите коли, но не са във фен клуба на Илон Мъск.
Златната мина за продавачите на стикери за броня
Противоречията на Мъск се превърнаха в златна мина за продавачите на стикери за брони. Собствениците на Tesla използват стикери за броня, за да изразят мнението си от години, но нещата достигнаха нов връх или дъно през ноември 2024 г. Тогава "съжаляващите" стикери за броня на Tesla се изкачиха до челната тройка в списъка на бестселърите на Amazon. Ясно е, че хората са приключили с подкрепата на Мъск за кампаниите на Тръмп и неговите десни манипулации.
Към днешна дата стикерите против Мъск се завръщат с отмъщение. Продавачите потриват ръце, смеейки се по целия път до банката, докато собствениците на Tesla са заети да "залепват" чувствата върху колите си.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Директорът на агенцията се назначава от министъра на финансите
Ако ще пътувате в Европа, вижте последните решения и такси
Каква е причината?