1 USD
1.68693 BGN
Петрол
70.61 $/барел
Bitcoin
$104,670.0

Когато Барби среща ChatGPT: AI влиза в къщата на мечтите

Свят

Производителят на Барби и Open AI обявиха бизнес сътрудничество

Mattel и OpenAI обявиха стратегическо партньорство за интегриране на изкуствен интелект в детски играчки и игри, като Barbie, Hot Wheels, Uno и други марки на Mattel са най-известните.

Въпреки че конкретни продукти все още не са разкрити, целта на сътрудничеството е да се създадат интерактивни, подходящи за възрастта игрови преживявания, задвижвани от изкуствен интелект – като същевременно се поддържат строги стандарти за безопасност и се защитава поверителността на децата.

Повече за партньорството 

Двете компании не предоставиха примери за това как технологията може да бъде интегрирана с линията играчки на Mattel, но заявиха, че ще наблегнат на „безопасността, поверителността и сигурността“.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Фокусът е върху „магията на изкуствения интелект“ в играчките, което би могло да означава например, че дете може да говори с кукла Барби, а евентуално и някои интелигентни образователни игри, които се адаптират към възрастта на детето, след това игри като Uno или Hot Wheels с персонализирани гласови или текстови инструкции. Всичко това са предположения, защото първият продукт, както чухме от компаниите, няма да бъде представен преди края на тази година.

Това, което може да се заключи от съвместното изявление на Брад Лайткап, главен оперативен директор на OpenAI, и Джош Силвърман, главен франчайз директор на Mattel, е, че това е сътрудничество, което е в начален етап.

AI в играчките 

Технологията в крайна сметка би могла да доведе до създаването на дигитални асистенти, базирани на герои на Mattel, или да бъде използвана за още по-интерактивни играчки и игри като Magic 8 Ball или Uno.

Mattel ще внедри усъвършенстваните инструменти за изкуствен интелект на OpenAI, като ChatGPT Enterprise, в своите бизнес операции, за да подобри продуктовите иновации, съобщи компанията.

Също така, бизнес сътрудничеството няма да доведе до прехвърляне на интелектуална собственост – Mattel запазва контрола върху марките, а OpenAI предлага технологията като част от бизнес сътрудничеството.

„Планираме да пуснем нещо до края на годината - нещо, което обхваща целия спектър от физически продукти и нови преживявания“, каза Силвърман, като внимателно избягваше да разкрива подробности за първата играчка, освен че тя открива възможност за преосмисляне на бъдещето на игрите.

Мярката идва в момент, когато производителите на играчки се борят с намаляващото търсене, тъй като потребителите ограничават разходите си, за да се подготвят за икономическите последици от промените в търговската политика на президента на САЩ Тръмп, съобщава Reuters.

Миналата година Mattel е разчитала на производството на филми, телевизионни предавания и мобилни игри, базирани на нейните продукти, като Hot Wheels и Barbie, за да компенсира забавянето в основния си бизнес с играчки. Миналия месец Mattel оттегли годишната си прогноза и заяви, че ще повиши цените на някои продукти, продавани на вътрешния пазар, в опит да компенсира по-високите разходи по веригата за доставки.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM 

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Виж всички предложения от брошурата тук