Клиент накара персонала на луксозен магазин да брои 84 000 долара за 2 часа, след което си тръгна

Свят

Жената каза, че се чувства дискриминирана и обидена

 

Акт на отмъщение от пренебрегната клиентка на луксозна марка, стана популярен в китайските социални мрежи.

Жената, която смята, че е била пренебрегната от персонала на магазин на Louis Vuitton (LV), се върна в магазина с 600 000 юана (84 000 долара) в брой два месеца по-късно. Тя казва, че е отишла в магазина на LV, за да си купи дрехи, а персоналът се държал сдържано към нея, казва South China Morning Post.

Те пренебрегнали молбата ѝ да получи вода и просто ѝ посочили дрехи от старата колекция, докато тя се надявала да види най-новите неща. Клиентката казва, че след като напуска магазина, се обадила в "централата" на луксозната марка, но била игнорирана.

След като преживявала обидата два месеца, жената занесла голяма чанта, съдържаща 600 000 юана, в същия магазин, придружена от личния си асистент и един приятел.

Те пробват някои дрехи и казват на продавачите, че ще ги купят. След това жената дала на персонала голяма чанта с банкноти, за да плати. След като търговският персонал прекарал два часа в броене на парите, жената им казала: „Не искаме да купуваме сега. Тръгваме си“.

„След като свършиха да ги броят, просто си взех парите и си тръгнах. Как е възможно да купувам техни продукти?", написа тя на Xiaohongshu.

Споровете, причинени от пренебрежителното отношение на търговския персонал, често завладяват социалните медии в Китай.

През 2021 г. клиентка в източната китайска провинция Джъдзян каза на медиите, че е била изгонена два пъти в рамките на 15 минути от продавач в луксозен магазин за красота, докато седяла там, за да си почине. Жената каза, че се чувства дискриминирана и обидена, защото е облечена небрежно и не е гримирана. Управителят на магазина се извини на жената, след като инцидентът беше широко разгласен.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст