
Кои са най-големите банки и в света?
Как банките печелят?
Жената каза, че се чувства дискриминирана и обидена
Акт на отмъщение от пренебрегната клиентка на луксозна марка, стана популярен в китайските социални мрежи.
Жената, която смята, че е била пренебрегната от персонала на магазин на Louis Vuitton (LV), се върна в магазина с 600 000 юана (84 000 долара) в брой два месеца по-късно. Тя казва, че е отишла в магазина на LV, за да си купи дрехи, а персоналът се държал сдържано към нея, казва South China Morning Post.
Те пренебрегнали молбата ѝ да получи вода и просто ѝ посочили дрехи от старата колекция, докато тя се надявала да види най-новите неща. Клиентката казва, че след като напуска магазина, се обадила в "централата" на луксозната марка, но била игнорирана.
След като преживявала обидата два месеца, жената занесла голяма чанта, съдържаща 600 000 юана, в същия магазин, придружена от личния си асистент и един приятел.
Те пробват някои дрехи и казват на продавачите, че ще ги купят. След това жената дала на персонала голяма чанта с банкноти, за да плати. След като търговският персонал прекарал два часа в броене на парите, жената им казала: „Не искаме да купуваме сега. Тръгваме си“.
„След като свършиха да ги броят, просто си взех парите и си тръгнах. Как е възможно да купувам техни продукти?", написа тя на Xiaohongshu.
Споровете, причинени от пренебрежителното отношение на търговския персонал, често завладяват социалните медии в Китай.
През 2021 г. клиентка в източната китайска провинция Джъдзян каза на медиите, че е била изгонена два пъти в рамките на 15 минути от продавач в луксозен магазин за красота, докато седяла там, за да си почине. Жената каза, че се чувства дискриминирана и обидена, защото е облечена небрежно и не е гримирана. Управителят на магазина се извини на жената, след като инцидентът беше широко разгласен.
Как банките печелят?
Къде се намират луксозните плажовев Европа?
Присъединяването към еврозоната ще укрепи кредитния профил на България