Таксата за паркоместата в Пловдив скача от 20 на 60 лв.
Увеличението е 3 пъти
Глобалните продажби на Shein за 2023 г. са 32 милиарда долара
Милиарди китайски стоки избягват таксите за внос в САЩ благодарение на малко известно изключение.
Фаворитът на поколението Z за бърза мода Shein, заедно с основния си конкурент Temu, имаха грандиозни успехи през последните пет години, продавайки произведени в Китай облекла и аксесоари предимно на потребители от поколението Z на изключително ниски цени.
Успехът им привлече вниманието към малко известен пропуск в тарифите, която китайските производители използват от години и според Forbes e част от списъка за разглеждане от новата администрация на президента Тръмп.
Ръстът на китайския внос на облекло в САЩ е толкова значителен, че спира дъха.
Глобалните продажби на Shein за 2023 г. са 32 милиарда долара - 10 пъти повече от тези през 2019 г., с прогноза за до 50 милиарда долара за 2024 г.
САЩ представляват около една трета от продажбите, като марката доминира на пазара на мода за електронна търговия в страната, след като изпревари Amazon и Walmart, казва Forbes.
Решавайки скоро да излезе публично на Лондонската фондова борса (след като не успя да генерира интерес на Уолстрийт), Shein отдава успеха си на евтината работна ръка, производството при поискване и директните продажби към потребителите.
Това, за което Shein не говори, е тарифна вратичка, известна като освобождаване от "de minimis" за малки пратки на стойност под 800 долара. Това е правилото важи и за всеки пътник на международен полет за САЩ. Пътуващите трябва да посочват стойността на артикулите, които са закупили в чужбина. Докато общата сума е по-малко от 800 долара, стоките преминават безмитно.
Тъй като Shein и Temu третират всяка поръчка като отделна пратка, а средната поръчка е доста под 800 долара, пакетите, изпратени до САЩ, се допускат безмитно.
Увеличението е 3 пъти
Ето какво покриват ваучерите
Идеята на проекта е да прилиат на петте континента на Земята, погледнати от въздуха