
Тази авиокомпания прекратява продажбите стоки при полети на дълги разстояния
Според компанията този бизнес вече не е печеливш
Новият "тренд" в TikTok е свързан с притесненията на младите за рецесия
Поколението на милениалите са изживели „Голямата рецесия“, и до ден днешен те се борят с ипотеки и все още изплащат студентските си заеми. Сега тези изморени милениали споделят своята мъдрост с Gen Z в TikTok , публикувайки съвети за подготовка и списъци без покупки, за да успокоят умовете на младите хора, които може да навлизат в първата си голяма рецесия като възрастни, съобщава CNN.
Политиката на президента Доналд Тръмп предупреждават всички за ужасни последици за икономиката на САЩ, от председателя на Фед Джером Пауъл до анализаторите на Goldman Sachs . Ескалацията на администрацията на Тръмп в глобалната търговска война може да доведе до рецесия както за САЩ, така и за света тази година, каза JPMorgan този месец.
Съединените щати може да не са в рецесия в момента, но най-младите работещи все още са разтревожени и търсят съвет от по-възрастните.
Потребителите от поколението Gen Z споделят същите чувства относно предстоящата рецесия: „потиснати, разочаровани, много мрачни и безнадеждни за бъдещето“. Това е голяма разлика от времето през 2009 г. по време на Голямата рецесия, преди социалните медии да станат толкова широко разпространени.
Някои от съветите, които може да намерите в приложението са:
Много от потребителите в TikTok се заричат да направят едно нещо: да ограничат разходите си. За повечето това означава спиране на абонаменти и намаляване на храненето навън.
Поддържането на красотата също е висока цена, така че тя купува нокти за пресоване от Amazon, вместо да отиде в салона. Собствениците на салони отчитат повече заявки за „ руси в рецесията “, по-евтини прически с по-малко поддръжка.
И въпреки известния индекс на червилата, теорията, че дребните покупки „поглезете се“ нарастват по време на икономически спадове, потребителите на социалните медии обещаха да спрат дребните покупки като скъпи балсами за устни и свещи.
Когато хората усетят, че бюджетите им се свиват, те трябва да решат за какво ще похарчат, каза пред CNN Саймън Бланчард, професор в училището по бизнес McDonough към университета Джорджтаун. Той добави, че може да е добър момент да се саморазсъждавате дали имате достатъчно спешни спестявания, независимо дали сме в рецесия или не.
Хората са склонни да съкращават цяла категория разходи, а не по малко от всичко, така че не изглежда, че трябва да понижават всяка част от живота си, каза Бланчард. Въпреки съветите на милениалите, безпокойството все още продължава да съществува сред много млади хора.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Според компанията този бизнес вече не е печеливш
Зукърбърг и жена му спират финансирането
Това е ранен сигнал за отражението на търговската война върху американските потребители