Кафене за кучета отваря отново, спасяват го дарения на клиентите (СНИМКИ и ВИДЕО)

Свят
 

Местната общност наистина харесва мястото и с новината за затварянето му стартира кампания

 

Клиентите събират 250 000 долара, за да спасят Boris & Horton от затваряне. Сега собствениците му преговарят с наемодателите и работят, за да останат отворени с промени в бизнес модела си. 

Кафенето е любимо място за животните и за техните собственици

Кафенето Boris & Horton  с площ 2 100 кв. м на ъгъла на 12-та улица и авеню А обхваща три  витрини, които са превърнати в зона за хранене с места за сядане, където кучетата са разрешени, но не може да се поръчва храна, зона за сядане, където се допускат само хора, и витрина за изнасяне. Логан Михли и баща ѝ Копи Холцман откриват заведението през 2018 г., а миналото лято - втори обект в Уилямсбърг, Бруклин. 

През февруари собствениците обявиха, че затварят и двата обекта на Boris & Horton. В рамките на около седмица кампанията GoFundMe, организирана от много от клиентите на заведението, събра около 250 000 долара, за да продължи да съществува бизнесът. 

Подкрепата на общността убеди собствениците  да преразгледат решението си. 

 

"Това ни накара да се притесним", казва Михли. "Не искахме да взимаме парите на хората и да нямаме план за това." Опасявайки се да не се превърне в поредния малък бизнес, спасен от общността, за да затвори отново, тя и баща ѝ решават да преразгледат бизнес модела си. На 11 март те отново отварят Boris & Horton с няколко важни промени.

Като начало, казва тя, "работим с нашите наемодатели, за да предоговорим сумата за наем". Собствениците отказаха да съобщят новите си наеми от страх да не провалят преговорите. Нейт Маллон, брокер по сделката за помещението в Уилямсбърг, каза, че наемите в близост до бруклинските кафенета постоянно варират от 110 до 125 долара на квадратен фут, а тези в близост до кафенето в Ийст Вилидж са подобни. 

Но някои основни фактори допринесоха за провала на Boris & Horton, включително разходите, характерни за функционирането на кафене за кучета. Бизнесът се сблъсква с по-високи застрахователни премии, налага се да наеме допълнителен персонал за почистване на кучешки косми и според указанията на Градския здравен отдел може да използва само прибори за хранене за еднократна употреба, чинии и чаши.

В допълнение към тези нарастващи разходи се разпространява кучешки респираторен вирус, който кара собствениците да отменят резервации за кучешки рождени дни и събития в помещението.

Когато закриването беше обявено в Instagram през февруари, заваляха над 1800 коментара. Собственици на кучета, любители на кучета, спасители на животни и инфлуенсъри изразиха тъгата си от новината. 

За по-малко от седмица в резултат на кампания в GoFundMe бяха събрани над 20 000 долара.  Продължиха да постъпват дарения - от няколко долара до 12 000 долара. 

 

Въпреки че повторното отваряне премина безпроблемно, осигуряването на устойчивост в бъдеще изисква промени в бизнес модела на кафенетата. Собствениците предлагат такса за посещение, в допълнение към цената на храната или напитките: 5 долара без куче, 10 долара с куче. "Нещо като музей", казва г-н Холцман.

Има и ново, незадължително членство срещу 40 долара на месец, което осигурява покани за ексклузивни събития и голяма торба с лакомства всеки месец.

 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст