
Популярна хотелска верига у нас продава част от портфолиото си с недвижими имоти
Сделката е част от стратегията на веригата да засили модела си на управление с минимално притежавани активи
Новата инициатива предлага ежедневни парични награди за пътници, които пътуват с редовен билет
Indian Railways е сред най-големите железопътни оператори в света – над 24 милиона души използват системата всеки ден. Натоварването е мащабно, но и загубите – също. По официални данни, пътуванията без билет струват стотици милиони долари годишно, като дори контролът не успява да ограничи проблема в пиковите градски направления.
През 2024 г. железопътното управление в Мумбай стартира проект, който заменя санкцията с възнаграждение. Новата инициатива носи името Lucky Yatra („щастливо пътуване“) и предлага ежедневни парични награди за пътници, които пътуват с редовен билет.
Проектът е разработен от индийския офис на рекламната агенция FCB, стъпвайки върху културна специфика – индийците харчат над 30 милиарда долара годишно за лотарийни билети.
„Не променяме продукта – променяме възприятието. Билетът вече не е само задължение, а потенциална възможност“, коментират от FCB India.
Всеки билет, издаден в системата на Indian Railways в Мумбай, съдържа уникален код. Този код автоматично се включва в ежедневен електронен тираж. Няма регистрация, няма допълнителни условия – единственото изискване е билетът да е валиден. Печелившите получават парични награди, които се раздават всеки ден. Съответно колкото по-често човек пътува с билет, толкова повече шансове има да спечели.
В рамките на информационната кампания в обществения транспорт са поставени разяснителни материали, а пътниците се информират и чрез съобщения по радиоуредбата.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Сделката е част от стратегията на веригата да засили модела си на управление с минимално притежавани активи
Защо повечето търсят покупка на имот в нова сграда?
През 2024 г. размерът на брутния външен дълг е бил с 3,906 млрд. евро по-малко