
Казахстан създава държавен резерв за криптовалути
В момента се проучва задълбочено концепцията
„Количеството води до по-добри резултати в социалните мрежи“, казва маркетинг експертът Христина Андреева
„За висока възвращаемост в рекламата бих препоръчала да се използва микс от формати, а не само един – видеа, изображения, карусели, понякога миксове от всички тях. Работят различно за различните кампании“.
Това заяви Христина Андреева, маркетинг експерт от Smart Marketer, по време на конференцията Digital4Sofia 2025. Тя подчерта, че бизнесите често се сблъскват с липса на време и ресурси за планиране и създаване на реклами, но в такива случаи препоръча използването на формата Flexible Ad – зареждаш видеа и изображения и оставяш платформата да ги оптимизира автоматично.
Според нея автоматизираните AI кампании на Meta няма да заменят напълно ръчната експертиза. Въпреки че инструментът Meta Advantage е изключително напреднал в анализа и предоставянето на данни, човешкият фактор остава ключов. Андреева предупреди, че малки и средни бизнеси често разчитат прекалено много на изкуствения интелект за създаване на изображения. Нейният съвет обаче е AI да се използва за вдъхновение, но да не се изключва човешкия подход.
За по-добри резултати от Meta кампании, Андреева препоръча да се включва и имейл маркетинг, а платформите да се добавят поетапно.
„TikTok например има потенциал, особено ако има кой да създава добро органично съдържание“, обясни тя, като допълни и че Pinterest вече също може да се използва за реклама, тъй като платформата отключи рекламите си за профили в България – възможност, която не бива да се пренебрегва.
По отношение на съдържанието за Facebook, Андреева бе категорична, че не трябва да се гони перфектното.
„По-добре е да споделяме малки идеи по-често и да приемем, че в началото няма да сме най-добрата си версия — но с времето качеството ще се подобри“, обясни Андреева. Според нея именно количеството води до по-добри резултати, не само качеството.
Тя добави, че в момента потребителите са залети от съдържание, затова бизнесите трябва да бъдат настоятелни и търпеливи, за да пробият.
„Българският пазар е по-малък, имаме предимство. Възползвайте се от това. Един потребител много рядко купува при първия контакт – той има нужда да ви види на няколко места, да комуникирате по имейл, да види колаборация с инфлуенсъри, както и платено и органично съдържание“, каза още Андреева.
Според Андреева е задължително всеки бранд да публикува органично съдържание, за да изгради активна общност около себе си. Това е и добър начин да се тестват нови продукти или идеи с минимален бюджет. В заключение тя припомни и нуждата от добре структуриран план с ясно определени цели, за да може усилията в маркетинга реално да се измерят и оптимизират.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
В момента се проучва задълбочено концепцията
Най-популярните цели за спестяване при децата са почивки, рождени дни, електроника, дрехи и пазаруване
Ето каква е причината