В кои държави хората харчат най-много пари за Свети Валентин

Бонбоните остават най-добрият избор за подарък за празника

Когато купуват подаръци за специален човек за Свети Валентин, потребителите са склонни да харчат различни суми в зависимост от страната на произход. Похарчвайки средно около 100 евро всеки влюбените в Хонконг са най-много харчещите хора за подаръци за Свети Валентин, сочат данни на Statista. Средните разходи за романтични подаръци също са високи на места като Обединеното кралство, Ирландия и Съединените щати.

Италианците харчат средно 84 евро за подарък за празника, гърците средно 65 евро. Най-малко пари за подарък за празника отделят в Индия, Нигерия и Украйна- едва около 20-25 евро.

Държавите, в които жените копуват по-скъпи подаръци за Свети Валентин са Южна Африка и Тайланд.

Пазаруването за празника претърпя вълна от динамични промени през последните години, от рязък спад по време на пандемията от COVID-19 до все по-голям бум през следващите години.

Тези статистически данни за разходите за Свети Валентин предлагат изчерпателен преглед на пейзажа на индустрията за Свети Валентин – включително колко пари се харчат за Свети Валентин и фактори, които ще оформят тенденциите за пазаруване през 2024 г.

Ключови статистически данни за разходите за Свети Валентин:

  • Разходите за Свети Валентин се възстановяват: потребителите в САЩ са похарчили 26 милиарда долара през 2023 г., което е увеличение от 8,37% спрямо предходната година, сигнализирайки за силно завръщане след пандемията.
  • Бонбоните са най-популярният подарък: С 57% от купувачите, които купуват бонбони, те остават най-добрият избор за подарък за Свети Валентин, в съответствие с тенденциите за 2022 г.
  • Неромантичните подаръци се увеличават: 7,1 милиарда долара са отишли не за половинка на някого, а за подаръци за познати като учители и колеги през 2023 г., включително рекордните 32% от потребителите, които купуват на този ден неща за своите домашни любимци.
  • Онлайн е най-популярното място за пазаруване: Електронната търговия е водеща с 35% от покупките за Свети Валентин, направени онлайн през 2023 г., надминавайки универсалните магазини, дискаунт магазините и местните фирми.

Общите разходи за миналата година се доближават до историческия връх от 27,4 милиарда долара през 2020 г. Потребителите са похарчили 6,2 милиарда долара за бижута миналия Свети Валентин.

 

 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст