Хамбургер и пържени картофи – новото лого на McDonald’s в Русия?

Свят
 

Зеленият фон на логото символизира качеството на продуктите и услугите, с които гостите са свикнали, казват от компанията

Хамбургер и два пържени картофа ще бъдат представени като ново лого на бившите ресторанти на McDonald’s в Русия, съобщи местната компания, която пое ресторантите на бранда преди официалното отваряне тази неделя (12.06).

След повече от три десетилетия в Русия, McDonald's обяви, че продава ресторантите си в Русия на един от местните си франчайз собственици, който ще ги ребрандира под ново име, което все още не е разкрито, съобщава Ройтерс.

„Логото изобразява двата основни символа на ресторанта: два жълти картофи и жълто-оранжев бургер“, съобщиха от пресслужбата.

"Зеленият фон на логото символизира качеството на продуктите и услугите, с които гостите са свикнали", казват от компанията.

В медиите се рзпространява тази снимка като предполагаемо лого, но от компанията все още няма официално потвърждение: 

Новият собственик на McDonald's в Русия Александър Говор има за цел да отвори отново всички ресторанти след два месеца и да разшири броят им от 850-те, които пое до 1000 места.

Според антимонополната служба на Русия, която одобри поглъщането, McDonald's, чийто символ е гигантското М, известно като „Златните арки“, си запазва правото да изкупи обратно своите руски ресторанти в рамките на 15 години.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст