
Шест дни без транспорт: Как бизнесът помогна на гражданите?
Компания обяви, че ще превози безплатно 100 деца до техните изпити
Зеленият фон на логото символизира качеството на продуктите и услугите, с които гостите са свикнали, казват от компанията
Хамбургер и два пържени картофа ще бъдат представени като ново лого на бившите ресторанти на McDonald’s в Русия, съобщи местната компания, която пое ресторантите на бранда преди официалното отваряне тази неделя (12.06).
След повече от три десетилетия в Русия, McDonald's обяви, че продава ресторантите си в Русия на един от местните си франчайз собственици, който ще ги ребрандира под ново име, което все още не е разкрито, съобщава Ройтерс.
„Логото изобразява двата основни символа на ресторанта: два жълти картофи и жълто-оранжев бургер“, съобщиха от пресслужбата.
"Зеленият фон на логото символизира качеството на продуктите и услугите, с които гостите са свикнали", казват от компанията.
В медиите се рзпространява тази снимка като предполагаемо лого, но от компанията все още няма официално потвърждение:
Новият собственик на McDonald's в Русия Александър Говор има за цел да отвори отново всички ресторанти след два месеца и да разшири броят им от 850-те, които пое до 1000 места.
Според антимонополната служба на Русия, която одобри поглъщането, McDonald's, чийто символ е гигантското М, известно като „Златните арки“, си запазва правото да изкупи обратно своите руски ресторанти в рамките на 15 години.
Компания обяви, че ще превози безплатно 100 деца до техните изпити
Тези акции правят най-големите движения преди началото на пазара
Как се променя жилищният пазар в Москва през последните 5 години?