
Азиатската козметика и глезотиите за домашни любимци ще са топ бизнеси през 2025 г.
Вижте кои са другите бизнеси, за които се очакват успехи тази година
Секторите на търговията на дребно и електронната търговия предлагат значителни възможности за предприемачество, въпреки глобалните икономически промени и геополитическата несигурност. За тези, които могат да бъдат иновативни и да отговорят на променящите се нужди на пазара, перспективите остават пълни с потенциал. В съчетание с нововъзникващите тенденции съществуват много възможности, особено за компании, които се възползват от растящи сектори като уелнес и устойчиви продукти, съобщава БГНЕС.
В този ред на мисли има няколко бизнеса, които се очаква тази година да бъдат особено успешни.
- K-Beauty, J-Beauty и други азиатски козметични продукти
През последното десетилетие корейските и японските козметични тенденции в САЩ набраха огромна популярност. През 2024 г. корейските козметични продукти сами по себе си заемат първо място в пазарния дял на вноса на козметика в САЩ (изпреварвайки за първи път френските Chanel и Lancome) с 22% от пазара и стойност 1,4 милиарда долара. Потребителите търсят новости в грижата за кожата, нежни съставки и иновативни опаковки, а Корея и Япония са готови да им ги предоставят.
Разгледай онлайн нашите промоционални брошури
Предприемачите в областта на козметиката могат да се възползват от този пазар, като създадат линия от азиатски козметични продукти в абонаментен пакет, онлайн магазин или временен магазин. Друга възможност за предприемачите е да предлагат козметични услуги с личен асистент за пазаруване и препоръки или да си партнират с марки или дистрибутори, за да предлагат продукти директно на потребителите.
- Препродавачи на стоки втора употреба и винтидж
Прогнозира се, че глобалният пазар на облекла втора употреба ще достигне 350 милиарда долара до 2028 г., благодарение на загрижеността за устойчивостта, икономическите предизвикателства и любовта към уникалните артикули. Онлайн платформи като ThredUp, Depop и Poshmark процъфтяват в препродажбата на дрехи втора употреба. Но желанието ни да не изхвърляме леко употребявани продукти на сметището не се спира до дрехите. Нишови препродавачи на винтидж и стоки втора употреба за мебели (като Chairish), употребявани спортни стоки (като SidelineSwap) и музикални инструменти (Elderly.com) също са в растеж. Този по-голям пазар извън облеклото може да достигне стойност от 64 милиарда долара до 2032 г.
- Пазаруване "на живо" и интерактивна търговия
Пазаруването "на живо" не е новост. Потребителите пазаруват по телевизията от 80-те години на миналия век. Но то получава нов живот благодарение на социалната търговия и модерните предавания "на живо" на платформите за електронна търговия. Макар че пазаруването "на живо" не се е наложило в САЩ със същата скорост като Taobao на Alibaba в Китай, то набира скорост с ръст на продажбите на TikTok Shop с 26% през 2024 г. до почти 72 милиарда долара.
- Разрастващата се индустрия за домашни любимци
Поради нарастващия брой собственици на домашни любимци, прекомерното желание за тяхното разглезване и готовността им да харчат повече, американците са похарчили над 147 милиарда долара за домашните си любимци през 2023 г., а тази цифра продължава да расте.
Промяната в навиците на пазаруване, особено сред Милениалите и поколението Z, доведе до увеличени разходи за скъпи стоки и услуги за домашни любимци, както и за продукти за здраве и благосъстояние. За предприемачите, фокусирани върху домашните любимци, това е златна възможност. Възползвайте се от нарастващото търсене на висококачествена храна и лакомства за домашни любимци, особено ако те имат добавена стойност като това да са органични, без зърнени продукти или за специална диета. Все още има търсене и на уникални дрехи, играчки и продукти за грижа за домашни любимци на достъпни цени.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN