Amazon пуска нов евтин магазин, за да се конкурира с Temu и Shein

Свят

Имeто на новия онлайн магазин е Amazon Haul

 

Amazon пуска нов онлайн магазин, който включваща облекло, стоки за дома, електроника и други артикули на цена под 20 долара, за да отблъсне нарастващата конкуренция на Temu и Shein, съобщава CNBC.

 

  • Amazon стартира своя уеб магазин за намаления, за да се изправи срещу Temu и Shein 
  • Amazon Haul, ще бъде достъпен чрез мобилното приложение на компанията и обещава „невероятно ниски цени“ за множество стоки
  • Купувачите могат да получат безплатна доставка за поръчки над 25 долара, а Amazon казва, че артикулите ще бъдат доставени след две седмици или по-малко

 

Имeто на новия онлайн магазин е Amazon Haul и ще бъде достъпно чрез мобилното приложение на компанията.  От Amazon обещават „невероятно ниски цени“ за множество стоки. Купувачите могат да купят извивачи за мигли и ръкавици за готварска печка за 1 долар или LED лампа за гел лак, която да струва само 3 долара. Компанията предлага безплатна доставка за поръчки над 25 долара или такса за доставка от 3,99 долара за поръчки под този праг.

Говорител на Amazon посочи публикация в блог на компанията, обявяваща витрината. Компанията отбеляза, че проверява продуктите, предлагани чрез Haul, за да се увери, че са безопасни, автентични и отговарят на регулаторните изисквания.

„Намирането на страхотни продукти на много ниски цени е важно за клиентите и ние продължаваме да проучваме начини, по които можем да работим с нашите търговски партньори.“, каза Дхармеш Мехта, вицепрезидент на Amazon за световен търговски партньор услуги, в изявление. 

 

Нов магазин за отстъпки

По-рано CNBC съобщи, че Amazon планира да пусне собствен уеб магазин за отстъпки със стоки, доставяни директно от Китай.

Amazon се обзалага, че купувачите ще чакат по-дълго за продукти в замяна на ниски цени. Компанията отбеляза, че повечето покупки, направени в Amazon Haul, ще бъдат доставени за по-малко от две седмици, „въпреки че времето за доставка може да варира и зависи от местоположението на доставка на клиента“.

Това е промяна за Amazon, която отчасти затвърди господството си в електронната търговия, като предлага по-бързи скорости на доставка от своите конкуренти. Компанията обърна света на онлайн пазаруването, когато за първи път предложи безплатна двудневна доставка и оттогава ускорява времето за доставка. Amazon вече предлага доставка на същия или следващия ден, а в някои части на САЩ обещава доставка в рамките на няколко часа след направена поръчка.

 

Конкуренцията 

С Amazon Haul компанията отговаря на възхода на Temu, Shein и TikTok Shop, които имат връзки с Китай, втората по големина икономика в света. Платформите бързо набраха популярност в САЩ през последните няколко години, като привличаха жадните за сделки купувачи с ниските си цени на дрехи, грим, стоки за дома и други артикули.

Amazon е в състояние да предложи ниски цени чрез своята витрина Haul, като внася всеки артикул директно от производители в Китай, подобно на начина, по който работят бизнес моделите на Temu и Shein. За да управлява разходите, компанията казва, че няма да приема връщания на артикули, които струват 3 долара или по-малко.

 

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст