Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
74% от анкетираните от “Монделийз” посочват, че не могат да си представят свят без какаовите десерти
Две трети от хората (64%) заменят приемането на основно ястие с някакъв вид лека закуска.
Това сочи проучване в 12 страни, проведено от международния лидер в производството на храни “Монделийз” (Mondelez), представено от главния изпълнителен директор на компанията Дирк Ван Де Пют.
Този дял се е увеличил с 5% спрямо нивата от преди пандемията, посочват още от компанията. За по-младите поколения този процент е дори по-висок.
78% от анкетираните са посочили, че най-важният фактор за опазване на околната среда, който взимат предвид, е обемът и видът на опаковката, казва още Ван Де Пют.
Най-важните фактори, по които се избира дадена лека закуска, са близостта до продуктите, както и тяхната свежест. Това, което потребителите също търсят, е продуктите да ги зареждат или да ги карат да се чувстват уникални.
76%, или най-голям дял от хората, които похапват два пъти седмично такъв тип закуски, предпочитат сладки бисквити. На втори и трето място по предпочитания са съответно шоколадът и солените бисквити.
По отношение на шоколада 74% от анкетираните посочват, че не могат да си представят свят без шоколад. 88% посочват, че в една балансирана диета може да се намери място за “малко наслада“.
62% от запитаните споделят, че харесват съдържание в социалните медии, в което основен фокус е храната. Повече от половината от потребителите са посочили, че са били вдъхновени от видяното в мрежата при избора им на нов вид лека закуска.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб