Как 30-годишният eBay се завръща благодарение на AI
Как изкуственият интелект дава нов импулс на eBay
Една трета от тях са се възползвали от правителствените мерки за подпомагане на работодателите
По-ниски цени и алтернативни предложения са само част от начините, с които хотелиерите и предприемачите, заети с настаняване, се опитват да оцелеят в COVID кризата, показва прочуване на НСИ.
Според данните 49% от анкетираните са отчели намаление на приходите през януари спрямо предходния месец, а при 37,9% няма промяна.
За да привлекат клиенти пък повечето от хотелиерите предлагат по-ниски цени на нощувка. Допълнителна услуга е и промяна на периода на вече направена резервация.
По отношение на наетия персонал, бизнесът предлага почти цялата палитра от варианти – от излизане в неплатен отпуск, а после платен, до намаляване на възнагражденията, включително и съкращаване на персонал.
Същевременно, една трета от местата за настаняване са се възползвали от правителствените мерки за подпомагане на работодателите.
Как изкуственият интелект дава нов импулс на eBay
Жена, превърнала духовността и благотворителността в своя житейска мисия
Ето кои са те