„Ние не сме Дисниленд": Възмущение в Рим заради „гладиаторските“ битки на Airbnb в Колизеума
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Webit.Festival Europe ще се проведе на 26 и 27 юни в зала „Арена Армеец”
Правителството на Великобритания рекламира пред всички английски компании да дойдат в София с посланието „Покажете на света своите иновативни продукти на Webit.Festival Europe”.
„Не всеки ден се случва друго правителство да рекламира България и даже да плаща за това”, написа в профила си във „Фейсбук” изпълнителният председател на Webit.Foundation д-р Пламен Русев.
Правителствената служба на Обединеното кралство, която има за цел да развива иновациите в страната – Innovate UK, е избрала Webit.Festival Europe сред хиляди други събития от цял свят и не само че рекламира фестивала и София, но и плаща разходите на компаниите, които искат да се покажат пред света, така че да бъдат сред изложителите на Webit.
С подобен маркетинг страната ни се нарежда сред водещите дигитални дестинации в света. Това от своя страна означава инвестиции, нови работни места, по-високи заплати и повече възможности за младите хора да се реализират в страната.
„Именно това е целта на Фондация Webit – да запазим талантите си и мозъците на България и те да постигат своите световни успехи, без да се налага да напускат семействата и приятелите си. Да мултиплицираме успехите им и да създадем една нова успешна България, един от лидерите в новия дигитален свят!”, добавя Русев.
„Англия далеч не е първата държава, която започна активно да рекламира София и България благодарение на Webit”, допълни Аниела Русева, изпълнителен директор на Webit.Festival.
Преди месец и други държави, в сред които Италия, Холандия, Иран призоваха своите компании да се възползват от възможността да се представят на световния форум Webit в София и предложиха финансова помощ на компаниите си да се включат във фестивала, който налага София като дигитална столица по света.
„Макар и да работим с редица други правителства, които плащат на Webit, за да имат възможността да проведат форума в държавите им, за нас България е кауза. Макар държавата да не поема финансовото бреме на организацията на такъв голям и влиятелен форум, както правят всички други държави – за нас успехът и създаването на такава реклама за страната от екипа ни е изключително постижение и ни носи удовлетворение”, споделя Аниела Русева.
„Този успех ние споделяме с всички партньори”, казва още Пламен Русев.
„Кметът на София, г-жа Йорданка Фандъкова, и нейният изключителен екип са важна част от Webit през последните години; комисар Мария Габриел пое председателството на пленарната сесия на Webit; „МастърКард” тази година са най-големия генерален партньор на фестивала. Сред партньорите ни са световни гиганти като Google, Microsoft, SAP, VMware, VISA, RedHat, Novartis, Bayer, като Webit дава сцена и да локалните лидери – Telelink, Oblak.BG, Superhosting.BG и много други”, допълва Русев.
„България има основание да се гордее с това как светът започва да я възприема и тепърва ще берем резултатите от този труд”, казва още Русев.
Световното събитие на България за иновации, технологии и предприемачество Webit.Festival Europe (webit.bg) ще се проведе на 26 и 27 юни в зала „Арена Армеец”.
През 2018 Webit празнува десет годишен юбилей от първото събитие, проведено в София през 2009 г. Оттогава Webit получава покани от редица правителства по света и реализира годишни събития в Истанбул, Дубай, Сингапур и Делхи.
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Не забравяйте да следите за тези въпроси, които интервюиращият може да използва, за да ви изпита
Данните на комисията по стоковите борси и тържищата показват още, че килограм краве сирене струва 11.39 лв, а кашкавал "Витоша" 17.23 лв.