Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Eдин малко различен ход в централата на компанията разтърсва този малък свят на странни визитки
Майкъл Ренвилард e зад кулисите на фестивал в Ню Йорк с участието на Алиша Кийс и Хю Джакман, когато дългогодишният представител на Lego забеляза нещо странно. Непознатите не заобикалят известните личности и се приближават към него.
„Те се чудеха дали имам една от онези смешни визитни картички“, спомня си той прес Wall Street Journal.
За минути той изпразва джоба си от дузина малки фигурки от Lego, направени да приличат на него - с името му и логото на компанията на гърдите и телефонния му номер и имейл на гърба на човечето.
Години наред датската компания за играчки прави персонализирани минифигурки за мениджъри и други служители, които работят с клиенти и партньориа, които да използват като визитни картички. Представители на Lego Group и Lego Foundation, за които работи Ренвилард, ги раздават на конференции и срещи.
Колекционерите на Lego, разбира се, започват да се вманиачават. Популярни или редки версии на малките пластмасови служители могат да се продават за 1000 долара, според някои колекционери. Фигурката – визитка на Ренвилард беше регистриран в eBay този месец за 275 долара.
Стефано Дебрери, колекционер от Рим, казва, че държи повечето от своите около 150 минифигурки на служители в стъклена витрина у дома. Казва, че не го прави за парите.
„Аз съм романтик“, обяснява той. — Събирам за мое удоволствие.
Сега един малко различен ход в централата на компанията разтърсва този малък пазар на колекционерски предмети. От миналата година разпространението на минифигурките е ограничено до притежанието им само на определени висши ръководители, каза говорител на Lego Group. Той посочи бързия растеж на работната сила на Lego и съответния скок в исканията на служителите да получат персонализирана визитка.
Минифигурките на Lego датират от 70-те години на миналия век, когато компанията за първи път произвежда пластмасови човечета с жълти глави, огъващи се ръце и крака, направени от традиционни лего тухли. По-късно дизайнът е актуализиран и фигурите стават толкова популярни, че се продават отделно от комплектите Lego.
Служители казват, че компанията е започнала да ги превръща във визитни картички преди повече от десетилетие. Служителите могат да поръчат различни стилове, уточнявайки изражение на лицето и прическа.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови