1 USD
1.79995 BGN
Петрол
Bitcoin
$65,869.4

Обучителният център на BILLA в София отваря врати за посетители

Корпоративни истории
 

За първи път BILLA Академия отваря своите врати за посетители

BILLA България отваря вратите на своята BILLA Академия за всички желаещи да се потопят във вълнуващия свят на търговията. Събитието ще се проведе на 13 май от 10:00 ч., както и на 21 май от 16:00 ч. в първия и най-голям обучителен център на веригата в София, намиращ се на ул. „Опълченска“ 35.

Вече повече от 7 години единствените по рода си обучителни центрове в ритейла предоставят както теоретична, така и практична подготовка, благодарение на специално изградената симулативна среда, репликираща дейностите, които се извършват в магазина. Участниците в събитието ще имат възможност да научат как се работи на каса, да добият представа „от кухнята“ за различните процеси в магазина, както и да се включат в решаването на казуси от сферата на търговията с бързооборотни стоки.

На събитието ще присъстват представители на мениджмънта на BILLA България, които ще запознаят участниците с възможностите за развитие в компанията, а треньорите на BILLA Академия ще се грижат за ползотворното, интересно и забавно преживяване на гостите по време на целия ден.

За първи път BILLA Академия отваря своите врати за посетители, като част от стратегията на компанията за развитие на работодателската марка и осигуряване на атрактивни възможности за кариерен старт на мотивирани млади хора, които имат интерес към сектора. За своите постижения в областта на човешките ресурси за втора поредна година BILLA България получи отличие за „Топ работодател“ в страната от престижния международен институт Top Employers Institute.

*Платен материал 

*Текстът е предоставен от BILLA България

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Свързани статии

Борислав Божидаров: Чужденците поръчват и от български онлайн магазини, намалява потреблението от Китай на продукти без информация за произход

Борислав Божидаров: Чужденците поръчват и от български онлайн магазини, намалява потреблението от Китай на продукти без информация за произход

Прекият му поглед над развитието на онлайн магазините и търговията у нас, му дава възможност да разбира нуждите на предприемачите

Галерии