Новите тенденции в личните финанси: Банката в телефона ни

Финанси
 

Бягство от плащанията в брой и възход на дигиталния портфейл

В края на всяка година обръщаме поглед към оформящите се нови тенденции, провокирани от динамичната финансова обстановка, която се развива с все по-бързи темпове.

Мобилното банкиране се нарежда сред основните лидери в трансформацията на начина, по който управляваме парите си, водейки потребителите в ерата на дигиталните финансови иновации.

Влиянието на пандемията ускори преминаването към дигиталните плащания и прогнозите за 2024 г. предвиждат още по-голям ръст в преминаването към дигиталните плащания. Финансовият сектор продължава да се променя в полза на дигиталните технологии и постоянно растящия интерес към иновативните платежни инструменти.

Интелигентно дигитално управление на личните финанси

Приложенията за управление на лични финанси ще стават все по-неделима част от живота на потребителите, като през 2024 г. се очаква те да предложат още повече функционалности.

Едно от тези мобилни приложения, които въвеждат потребителите в новия дигитален свят на управлението на лични финанси е “Булбанк Мобайл” на “УниКредит Булбанк”. Събирайки в себе си цялата финансова информация, дебитни и кредитни карти, спестявания, инвестиции и кредитни продукти на клиентите си.

Така всеки притежател на мобилното банкиране, буквално инсталира услугите на банката в телефона си, правейки управлението на финансовите си средства много по-лесно и по-бързо.

Организация и оптимизация на бюджета

Очакванията за 2024 г. са, че потребителите ще се изправят пред предизвикателството да оптимизират месечния си бюджет, заплащат задълженията си навреме и да помислят по-сериозно за спестяванията си. Управлението на тези аспекти става още по-лесно чрез функционалностите на “Булбанк Мобайл”.

Разходите за парични преводи или теглене от банкомат могат да бъдат намалени значително или дори премахнати изцяло, благодарение на трите месечни абонаментни плана с дебитна карта и разплащателна сметка “Старт”, “Плюс” и “Макс” от “УниКредит Булбанк”. Срещу една месечна такса могат да се спестят разходите за теглене от банкомат, плащането на битови сметки, нареждане на неограничен брой преводи към сметки в “УниКредит Булбанк в лева и евро. Услугите без допълнителна такса не се изчерпват само с това - в зависимост от избрания план всеки клиент получава различни придобивки, които му пестят пари и време.

През „Булбанк Мобайл“, потребителите могат да извършват различни плащания за секунди! През приложението могат да се нареждат преводи между лични сметки, вътрешнобанкови и междубанкови преводи, плащане на битови сметки, извършване на бюджетни преводи - данъци, такси, глоби, осигуровки и други . Освен това се предоставя и възможността за извършване и получаване на левови преводи по мобилен номер без необходимост от въвеждане на IBAN на получателя.

Плащане на задължения и анализ на разходите

В помощ на по-добрата организация на месечния бюджет и управлението на личните финанси е най-новата функционалност на “Булбанк Мобайл” - “Анализи”. Чрез нея потребителите могат да следят чрез лесни за разбиране графики в мобилното банкиране, разходите си за последните 13 месеца, разпределени от умен алгоритъм в над 15 различни категории сред които Шопинг, Ресторанти и барове, Погасяване на кредитни задължения, Битови сметки, Супермаркети, Финансови услуги, Пътуване и ваканция. При избор на всяка от категориите може да се прегледат детайлите за всички плащания, формирали общия разход за конкретна категория. По този начин всеки потребител на “Булбанк Мобайл” може с един поглед да разбере и проследи кога, за какво и колко е похарчил.

С тези функционалности и иновации, УниКредит Булбанк предоставя не само средство за удобно управление на финансите, но и ключ към успешното справяне с предизвикателствата на съвременния финансов свят.

*Материалът е реализиран с подкрепата на “УниКредит Булбанк”.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст