БНБ пуска възпоменателна монета, посветена на българската гайда
На гърба на монетата е изобразено стилизирано изображение на двама гайдари
С фокус за разрастване към европейския пазар компанията планира да набере до 1.2 млн. лева на пазара за растеж на МСП на Българска Фондова Борса
С мисията да спаси пчелите, Бии Смарт Текнолоджис АД вече 7 години разработва авангардни технологии за дистанционно следене на кошери и иновативни бизнес модели за търговия с пчелни продукти. В портфолиото на компанията са устройствата BeeBot и Hivebase, както и популярната услуга “Осинови кошер”. Чрез онлайн магазина си www.istinskimed.bg компанията успява да увеличи приходите си 28 пъти за последните 2 години.
Хибридният бизнес модел, съчетаващ IoT технологии и иновативна електронна търговия, дават предимство пред конкурентите, защото се създава екосистема, в която пчеларите, потребителите на пчелни продукти и корпоративните клиенти генерират стойност помежду си.
Компанията цели да набере до 1.2 млн. лв. допълнителен капитал през "Пазар за растеж на МСП", наречен BEAM (Bulgarian Enterprise Accelerator Market), като за целта на насроченото за 28.06.2022г. Общо събрание на акционерите е предвидено приемане на решение за излизане на BEAM пазара чрез първично публично предлагане на до 43 636 нови акции.
Първичното публично предлагане е планирано да се проведе в първата половина на месец Юли 2022г. с водещ мениджър по емисията - ИП „Първа Финансова Брокерска къща“. Съветници по емисията са инвестиционния посредник, Адвокатско дружество „Токушев и съдружници“ и Адвокатско дружество „Димитрова, Стайкова и партньори.
Технологично ДНК
През 2015 г. компанията започва разработването на ключовата си технология за дистанционен мониторинг, която излиза на пазара чрез сензорното устройство BeeBot. Като една от първите компании в света, предлагащи решение за оптимизиране на работата на пчеларите, Бии Смарт Текнолоджис АД успява да достигне до клиенти на 5 континента и да получи признанието на авторитетни състезания като е Глобален финалист на Chivas the Venture, Best ioT startup CESA и финалист в Hello Tomorrow. Това привлича интереса на фондовете за рискови инвестиции NEVEQ и ELEVEN, които реализират Pre-seed и Seed рундове в компанията.
Технологичните решения, които компанията, предлага се увеличават с продукти като HiveBase - интелигентна везна за кошери, и Hive Assistant - интерактивен портал за анализ на състоянието на кошерите. В момента техническият екип е ангажиран с мащабен пан-европейски проект Hiveopolis, в който заедно с 6 престижни университета от Европа дефинират пчеларството на бъдещето чрез радикални технологични иновации.
Сладък бизнес с кауза - Истински мед / Осинови кошер
През 2019 г. компанията разпознава нуждата да генерира стойност в различни направления, за да успее да създаде устойчива екосистема и да реализира голяма си мисия - да опази пчелите. Така се ражда първата по рода си услуга в България - Осинови кошер. Тя съчетава в себе си електронната търговията с мед и дигитално преживяване, което те наричат “Ефектът Тамагочи”. Компанията доказано създава високо ниво на доверие сред клиентите си чрез прозрачен бизнес модел. С осиновяването на кошер всяко семейство или компания получава определено количество истински, лабораторно тестван мед в дома си, възможността да посетят своя кошер, персонални етикети и интерактивен клиентски профил. Само за 2 години компанията достига до клиентска база от 20 000 човека и над 100 корпоративни клиенти в България. С обем на търговията от над 30 тона, те са на челни позиции на родния пазар.
Ръстът от 28 пъти показва как чрез иновативен абонаментен модел се създава устойчив пазар в един консервативен сектор като пчеларството. За да задълбочат своя ефект, се развиват няколко големи проекти под шапката на Истински мед. Пчеларският университет е първи по рода си хибриден пчеларски курс, който е припознат като стратегически проект от Кауфланд България и те решават да го спонсорират. Заедно с експерта диетолог д-р Райна Стоянова, Истински мед реализират и национална информационна кампания за полезните качества на меда “Yes, honey” през 2022 г. , която е насочена към увеличаване на потреблението на истински мед сред българите.
Бъдещето на храната
Моделът на Бии Смарт Текнолоджис АД дава възможност пчеларите, корпорациите със зелена политика и клиентите на пчелни продукти да се обвържат в една устойчива екосистема. Чрез технология, електронна търговия и фокус върху клиентското преживяване, компанията има работещ бизнес модел, който планира да разраства в Европа през следващите 2 години.
От началото на 2022 г. са реализирани ключови партньорства с международното НПО The World Bee Project, EiT Raising Food Stars и мрежата на Endevor. След натрупване на опит в България, излизането на Европейски пазар е логичната следваща стъпка, която се планира в последните 6 месеца. Прогнозите на компанията са да реализира близо 2000% ръст и годишен оборот около 10 милиона лева в следващите 3 години.
Ключовите дейности в плана на Бии Смарт Технолоджис АД са разширяване на екипа с топ международни кадри, инвестиция в партньорска и клиентска мрежа и производство.
На 07.07.2022 е планиран специален уебинар, на който да се споделят детайли около предлагането.
Може да следите новини и актуална информация на страницата тук.
Съдържание от Бии Смарт Технолоджис АД
На гърба на монетата е изобразено стилизирано изображение на двама гайдари
Колко харчат пушачите на година за цигари
За китайските бизнесмени е много необичайно да отправят публични нападки към правителството