Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
"Мелифера" на Биляна Николова стартира през 2016 г. (ЧАСТ 1)
Всичко започва с любовта й към пчелите, с идеята повече хора да консумират мед и той да бъде поднесен по оригинален начин, не просто в лъжица.
Страстта й към пчеларството я води по нов път – този на усъвършенстването, търпението, но и на намеренията. Съвсем естественото му продължение е компанията й „Мелифера“, която произвежда енергийни хранителни продукти. Името идва от латински и означава „правеща мед“.
Биляна Николова има отношение към пазителите на природата и вече е намерила начин да го предаде на обществото, да го накара да се замисли върху тяхната роля и да го ангажира към опазването на най-важното, което имаме.
Удивително близки до нас, пчелите са неизменна част от живота ни. Добре запознати сме и с факта, че намаляването на популациите им води до сериозни изменения в природните процеси, а ефектът от това рано или късно ще ни засегне.
Промените в климата са сред факторите, които предизвикват по-висока смъртност сред пчелите затова и все повече компании по света възприемат идеята да насърчават кампании, с които да привличат внимание към проблема, но и да допринасят за устойчиви решения.
Пчелите са абсолютно изумителни същества – така казва Биляна. Тя попада на интересна статия преди години, посветена на темата за изчезването им и това я провокира да проучи темата в детайли.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб