Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Боряна и Иван основават Infinity Toy Box - платфрома за наем на играчки (ЧАСТ 1)
Десетки играчки, събирани в кашони вкъщи, разхвърляни из стаите, подритвани, ненужни или счупени – с тази реалност се сблъскват повечето родители.
Освен, че настава безпорядък у дома, те инвестират не малко средства и енергия в купуването на играчки, които бързо омръзват на децата и съответно хвърлят на боклука.
Да не забравяме обаче, че голяма част от любимите неща на най-малките са направени от пластмаса, което поставя въпроса за намаляване на негативното влияние върху околната среда.
Първият локдаун след началото на пандемията затваря Боряна и Иван вкъщи с две малки деца, които имат твърде много излишни играчки. Провокирани от желанието да променят тази среда, те започват да търсят решение.
Правят проучване и установяват, че проблемът им е с глобални измерения, но на няколко места по света вече има платформи, които може да са път към решението.
Това са дигитални библиотеки, които отдават играчки и други детски стоки под наем на принципа на абонаментен план.
Боряна и Иван решават, че средата в България позволява да се тестват нови идеи, преценяват, че създаването на такава платформа има потенциал за развитие и се впускат смело в нейната разработка.
Идеята им действително се оказва иновативна и уникална за българския пазар. В края на 2021 г. те основават Infinity Toy Box. И двамата основатели са завършили в САЩ.
Иван е следвал Компютърни науки в Масачузетския технологичен институт, а Боряна има висше образование по Международни отношения от University of Chicago. Те живеят и работят в чужбина до завръщането им в България през 2015 г.
Въз основа на професионалния си опит и умения двамата вярват, че проектът им може да бъде успешен у нас най-вече заради софтуера, който разработват и е създаден специално за такъв тип бизнес.
Това, че стартират в България пък е плюс заради бързата обратна връзка, която получават от потребителите. Тя им дава възможност да правят бързи промени в модела и концепцията и да подобряват услугата.
Платформата работи с крайните си клиенти чрез абонамент. Идеята е всичко да бъде колкото се може по-опростено и да се превърне в навик при пазаруването на детски стоки.
Боряна и Иван купуват директно от дистрибутори и производители всички играчки, книги и спортно оборудване, които предлагат и ги съхраняват на склад, докато някой не ги наеме.
Потребителите си избират необходимите артикули и когато преценят, могат да ги върнат. Те могат и да ги заменят в рамките на абонамента, който е гъвкав и предлага различни варианти. След като детето спре да се интересува от играчката, родителят може да избере нещо ново.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови