САЩ наложи санкции на Газпромбанк, за да ограничи износа на руски газ
Европейските държави използват банката, за да плащат газа, който все още купуват от Русия
„Най-важното е един служител да бъде себе си“, добавя той
Това е снимка на нюзрума на Daily Mirror от 1920 г.
А това са снимки от нюзрума на New York Post през 1965 г...
И такава от този на Evening Standard през същата година.
Следва снимка от New York Times...
Забелязвате ли нещо странно? Да всички, които работят в медиите по това време са предимно мъже.
Допреди 50, 60, 70 години жените бавно си пробиват път в професията, за да променят журналистическата гилдия завинаги.
Днес един нюзрум изглежда много по-различно и не само заради различието в половете, но и заради много по-голямата свобода за равенство и липса на предразсъдъци между хората. Това разбира се отнася и до начина, по който изглежда всеки един бизнес по света, защото професионалните качества нямат нищо общо с това кого обичаш.
Срещаме се с управляващия директор на Financial Times за България Ираван Хира, за да си поговорим за работното място без дискриминация, особено за хората от ЛГБТИ+ общността и партньорството на компанията с първия бизнес форум на „София Прайд“.
„Замислих се, че сме 2023 г. и говорим за неща, които би трябвало отдавна да сме отминали. Тоест имаме част от обществото, което не се приема да бъде такова, каквото е. Да бъдеш различен, вместо да бъде предимство, се оказва голямо предизвикателство не само в медиите, но го забелязваме и в обществото, a то влияе и на бизнеса“, казва Ираван Хира.
По негови думи едно от най-големите предимства и активи на бизнеса е многообразието.
„Най-важното е един служител да бъде себе си“, добавя той.
Хира смята, че процесът по разкриването е малко по-дълъг и не се случва още на интервюто, защото има стереотипи в бизнесите.
„Хората трябва сами да решат дали да се разкрият и това по-никакъв начин да не влияе нито положително, нито негативно на работата им и да бъдат приети каквито са. Това зависи от работодателя – да организира такива условия на работна среда, че хората да се чувстват наистина себе си“, добавя той.
Самият той ни разказва, че е виждал конкретни случаи на дискриминация, но има и добър пример, в който първоначално изолиран човек с времето е станал един от най-добрите служители на компанията. Той посочва подмятанията и шушуканията като основен фактор на проблеми в екипите, а решението на тези казуси зависи, от политиката на компанията и мениджмънта.
"Трябва да се поощрява хората да бъдат различни като мнение, стаж, пол и религия. Втората стъпка е да се научим как да приобщаваме хората", добавя той.
Вижте още във ВИДЕОТО!
Европейските държави използват банката, за да плащат газа, който все още купуват от Русия
Производството на мляко достигна 160,8 милиона тона през 2023 г.
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците