Коронацията на крал Чарлз III струва на данъкоплатците 72 млн. паунда
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Идеята е да се направи опит да компенсираме загубата на руснаците и украинците
България да засили рекламата си и да привлече повече туристи от Великобритания и Германия, настояват от Националният борд по туризъм (НБТ), цитирани от БТА.
„Двата пазара са традиционни за летния сезон и трябва да си върнем туристите от тях, за да можем да компенсираме загубата на руснаците и украинците“ казват от организацията.
По техни данни преди пандемията от Германия сме посрещали над 760 000 туристи, а от Великобритания - над 460 000.
„Потенциалът е още по-голям, защото са големи пазари. Зимният сезон беше донякъде възстановен именно заради завръщането на британските гости. Трябва ясно да дадем знак, че сме безопасна дестинация, смятат от НБТ.
От организацията излизат с апел министърът на туризма Христо Проданов да посети Германия и Великобритания, да се срещне със своите колеги, а също и с местните туроператори, агенции и авиокомпании.
От Борда припомнят, че държавата трябва да провежда проактивен меркетинг и на други важни пазари за българския туризъм като Румъния, Полша, Чехия, Словакия, Сърбия, Австрия, Нидерландия, Северна Македония, Турция, както и при отдавна забравение скандинавски страни.
На срещата, проведена вчера, членове на УС на НБТ разговаряха с Христо Проданов и с транспортния министър Николай Събев, за да обсъдят възможностите за отваряне на автобусни линии между по-големи градове от двете страни на границата на България и Република Северна Македония.
„Това би било благоприятно за разширяване на сътрудничеството между двете страни, насърчаване и осъществяване на съвместни инициативи в областта на образованието, спорта и културата, а също така би улеснило и наемането на така необходимата през предстоящия летен сезон работна ръка“, посочват от организацията.
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Дизайнът се основава на руска междуконтинентална балистична ракета
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса