В условията на криза рекламите по-креативни

БГ Бизнес

Комуникационният бранш се събра в Албена на своя традиционен годишен форум

За 13-а поредна година комуникационният бранш се събира на своя традиционен годишен форум - ФАРА 2012 в Албена.

Специалисти в рекламния бранш прогнозират, че през следващите две години големите играчи в дигиталната среда ще отворят още повече платформите си за мощното навлизане на реклами и ще успеят да привлекат големи обеми на рекламни инвестиции към себе си.

Въпреки новите канали обаче, телевизията остава най-предпочитана от рекламодателите не само у нас, но и по света.

В грандиозното реалити - "Битка на рекламите", в оспорвана конкурентна надпревара влязоха 43 рекламни агенции с 310 заявки за призовите места.

„По-различното, според участниците и журито, е много високото ниво на заявките в конкурсната програма. Не знаем дали кризата е предизвикала по-доброто творчество”, коментира Мариана Брашнарова, директор на фестивала.

Красимир Гергов, председател на организационния комитет на фестивала, заяви от своя страна, че от миналата година насам има повече награди.

„Това означава, че в момент на криза, хората, независимо от това, че има по-малки бюджети за реклама, съвсем малко по-малко, са по криейтив. Разчитам, че догодина, когато ние очакваме леко повдигане на пазара, те ще бъдат по-креативни в техния труд за техните клиенти. Има много сериозна битка между рекламистите като цяло - особено между рекламодателите, защото те се борят за пазарен дял. Затова те трябва да слушат своите консултанти, рекламните агенции”, каза още Гергов.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст