Надпис „Намаление” на повечето витрини в страната

БГ Бизнес

Януари трябва да е месецът в годината с най-ниски цени на дрехите, електроуредите и играчките

Януари трябва да е месецът в годината с най-ниски цени на дрехите, електроуредите и играчките. Поне така твърдят търговците, които масово облепиха витрините в цялата страна с надписа „Намаление”.

В централен столичен мол намаленията са от 20 до 70 процента. Но купувачите в магазините се броят на пръсти.

Памела е само на 17 г. С най-добрите си приятелки ще похарчи 300 лв., събрани от Коледа и на рождения й ден. Повечето ни сънародници обаче през януари могат само да мечтаят да разполагат с такъв бюджет за дрехи.

Според международно проучване през януари специално при дрехите, въпреки намаленията, от 100 потенциални купувачи покупка правят едва 15%. Останалите 85% са изразходили бюджета си за дрехи около Коледа.

Но пак заради намаленията у нас расте броят на предприемчивите сънародници със следната стратегия. През декември купуват само неизбежните подаръци, а бюджетът за обновяване на гардероба инвестират през януари и през лятото, точно когато са големите разпродажби.

Според друго проучване 70 на сто от европейците през януари купуват дрехите си не с пари от заплата, а с пари от кредитната карта.
 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст