Глоба от 143 000 лв. за МЕТРО за подвеждащи рекламни материали

БГ Бизнес

Контролният орган е установил разминаване в Каталога с промоционални предложения и стоките в обектите

Комисията за защита на конкуренцията наложи имуществена санкция на "МЕТРО Кеш Енд Кери България" ЕООД (МЕТРО) в размер 143 717,00 лева за нарушение на Закона за конкуренцията, съобщиха от комисията.

Контролният орган е установил разминаване в разпространявания от МЕТРО Каталог с промоционални предложения „Хранителни стоки" и стоките в обектите на веригата, свързани със срока на валидност, цените и информация за местата, където те могат да бъдат намерени.

КЗК смята, че рекламните послания на МЕТРО в промоционалния Каталог номер 2 „Хранителни стоки" и раздел „Най-добра цена за деня" съдържат елементи със заблуждаващ характер, може да повлияят на избора на клиентите и евентуално да нанесат вреди на конкуренти.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст