
Кои са най-скъпите анимационни филми?
Някои анимационни продукции са на стойност от над 260 млн. долара
Модният бранд ще разчита на една от най-добрите гримьорки за разработка на продуктите си
Модният гигант Louis Vuitton обяви, че през есента на 2025 г. ще дебютира в категория грим, наречена „La Beauté Louis Vuitton“, ръководена от легендарната гримьорка Пат Макграт, която ще бъде творчески директор.
Партньорството обещава широка гама от продукти, включително 55 червила, 10 балсама за устни и осем сенки за очи в първата колекция. Опаковката ще включва емблематичния подпис "LV". Усъвършенстването на формулите е отнело четири години, съобщава People.
Гримовете ще се продават с кожени аксесоари за съхранение, включително малки калъфчета за червила, базирани на дизайна на куфарите, които компанията произвежда за първи път през 1854 г. Формулите и опаковките ще се произвеждат във Франция, а кожените изделия - в европейските ателиета на Louis Vuitton.
Бюти връзката на Макграт и Louis Vuitton не е нова. Тя работи с марката повече от 20 години. През 2015 г. Макграт пусна едноименната си марка грим. През 2016 г. тя рисува цветни рисунки върху лицата на моделите, които дефилират по време на ревютата на модната къща.
Louis Vuitton има богата история в козметиката. През 1920 г. те проектират пудри, четки и огледала.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Някои анимационни продукции са на стойност от над 260 млн. долара
Системата на плащанията въвежда своеобразна „кастова система“
Историческа промяна се случва сред най-богатите в света