
Бизнес плановете Джаред Къшнър и Иванка Тръмп застрашават остров в Албания
Какво искат да изградят?
Емблематичната главна редакторка на американския Vogue се оттегля след 37 години
75 годишната Ана Уинтур се оттегля от поста на главен редактор на американския Vogue след 37 годишно управление, съобщават Business of Fashion. Уинтур обаче ще остане като глобален главен директор по съдържанието и глобален редакционен директор на Vogue на Condé Nast.
Първата ѝ корица (броят от ноември 1988 г.) е с модела Михаела Берку в чифт дънки за 50 долара. Израелската актриса е носила и пуловер на Кристиан Лакроа за 10 000 долара.
„Беше толкова различно от изпипаните и елегантни близки планове, типични за кориците на Vogue по онова време, с тонове грим и огромни бижута. Този наруши всички правила“, каза Уинтур пред Vogue през 2012 г.
Според последните оценки нетното състояние на Ана Уинтур е определено на 50 милиона долара, отбелязва Celebrity Networth. Въпреки че данните не са официални, уебсайтът добавя, че годишната ѝ заплата като главен редактор на Vogue е била 4 милиона долара, допълнена от ролите ѝ като глобален главен директор по съдържанието на Condé Nast (от 2020 г.) и артистичен директор (от 2013 г.).
Все още не е обявен заместник на Уинтур. Според доклад на Forbes обаче се очертават трима възможни кандидати. Първата е Ейми Астли, която ръководи Architectural Digest. Тя някога беше избрана от Уинтур да стартира Teen Vogue и има опит с успех както в печатни, така и в дигитални медии.
Отдавна се съобщава, че внушителната персона на Уинтур е вдъхновила Миранда Пристли за романа на Лорън Вайсбергер от 2003 г. „Дяволът носи Прада“, написан от бившата ѝ асистентка, и за филма от 2006 г. с участието на Мерил Стрийп.
Вайсбергер, наета от Уинтур през 1999 г., се позовава на преживяванията си, въпреки че отрича да е играла директно. Уинтур е известна с това, че присъства на премиерата на филма през 2006 г. в Прада, като дъщеря ѝ отбелязва, че филмът „наистина я е развълнувал“.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Какво искат да изградят?
Възможностите в Китай остават ключови за глобалната мрежа на компанията
Очакваните загуби възлизат на стойност до 300 милиона евро