„Ние не сме Дисниленд": Възмущение в Рим заради „гладиаторските“ битки на Airbnb в Колизеума
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Туристическият сектор с важна среща в началото на летния сезон
"В България си желан!” / “Bulgaria wants you!"
Това е посланието на България през започващия летен туристически сезон, което обедини представители на държавни и общински институции, туристическия бизнес, неправителствени организации, учени и експерти и медиите по време на форума "БГ ТУРИЗЪМ– ЛЯТО 2024", който се проведе в курортния комплекс "Албена".
Това е инициатива на БТА за организиране на форуми, които се провеждат два пъти всяка година - в началото на летния и зимния туристически сезон за обсъждане на конкретните послания при представянето на туризма в България през предстоящия сезон. Това послание е подходящо за конкретния летен туристически сезон фона на много места, в които гонят туристи, протестират срещу тях, увеличават всевъзможни такси, налагат ограничения…Например, миналата неделя над 10 000 души протестираха срещу туристите в Палма де Майорка с послание “Туристи, вървете си вкъщи!"
А в България - както отбеляза изпълнителният директор на "Албена" АД Красимир Станев - не само не гоним туристите, а ги наричаме гости.
"Посланието "В България си желан!” позволява през този конкретен летен сезон да бъде подчертано, че морето тук те очаква чисто", подчерта министърът на туризма Евтим Милошев. Най-сетне плажът в България те очаква топъл, но не горещ.
Това са все особено подходящи послания от България, където е топло, но няма непоносими жеги - горещини понякога над 50 градуса по Целзий, които са заплаха за здравето и живота, каквото за поредна година се очакват в европейските страни на юг от България - Турция, Гърция, Албания, Черна гора, Хърватия, Италия, Южна Франция, Испания, Португалия и то при положение, че крайбрежията на Северно море и Балтийско море си остават доста хладни през лятото…
А проблемът с непоносимите и смъртоносни жеги го има и на други места по света, които досега разчитаха на туристи по плажовете си.
Популяризирането на българския туризъм е възможно чрез партньорство между медиите, изпълнителната, законодателната, местната власт и бизнеса. Около това становище се обединиха представители на медиите и на бранша. Важно е вие да общувате с нас, важно е да ни подавате положителната информация, каза Господин Йовчев, главен оперативен директор, член на Борда на директорите и изпълнителен директор БТВ Медия груп. Колкото повече новини генерирате, толкова повече ще можем да говорим за вашия продукт, допълни той.
На провелите се досега четири издания на форума, организиран от БТА, конкретните послания за сезоните, обединили представители на държавни и общински институции, туристическия бизнес, неправителствени организации, учени и експерти и медиите, бяха:
Преди лято 2024 форумът “БГ Туризъм” на БТА беше в Албена, която отбелязва на 24 август 55 години след като през миналата година 115 години чества курорта "Св. Св. Константин и Елена" - знак, че България има традиции в туризма, които надхвърлят нашето поколение. А посланието "В България си желан!”, което на английски език “Bulgaria wants you!" вече няколко години е наименованието на платформа, насочена към трайното завръщане на българите от чужбина в инициативата на Андрей Арнаудов и Иван Христов (на която партнира и БТА), се оказва подходящо в наши дни за послание от България и към гостите, които кани като желани от българите, чистото море и приятно топлите плажове.
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Не забравяйте да следите за тези въпроси, които интервюиращият може да използва, за да ви изпита
Данните на комисията по стоковите борси и тържищата показват още, че килограм краве сирене струва 11.39 лв, а кашкавал "Витоша" 17.23 лв.