"В България си желан" е посланието, с което посрещаме туристи през лято 2024 г.

БГ Бизнес

Туристическият сектор с важна среща в началото на летния сезон

 

"В България си желан!” / “Bulgaria wants you!"

Това е посланието на България през започващия летен туристически сезон, което обедини представители на държавни и общински институции, туристическия бизнес, неправителствени организации, учени и експерти и медиите по време на форума "БГ ТУРИЗЪМ– ЛЯТО 2024", който се проведе в курортния комплекс "Албена".

Това е инициатива на БТА за организиране на форуми, които се провеждат два пъти всяка година - в началото на летния и зимния туристически сезон за обсъждане на конкретните послания при представянето на туризма в България през предстоящия сезон. Това послание е подходящо за конкретния летен туристически сезон фона на много места, в които гонят туристи, протестират срещу тях, увеличават всевъзможни такси, налагат ограничения…Например, миналата неделя над 10 000 души протестираха срещу туристите в Палма де Майорка с послание “Туристи, вървете си вкъщи!"

А в България - както отбеляза изпълнителният директор на "Албена" АД Красимир Станев - не само не гоним туристите, а ги наричаме гости.

"Посланието "В България си желан!” позволява през този конкретен летен сезон да бъде подчертано, че морето тук те очаква чисто", подчерта министърът на туризма Евтим Милошев. Най-сетне плажът в България те очаква топъл, но не горещ.

  • “България - топло, но не горещо” / “Bulgaria - warm, no hot”
  • “Не е жега” - “No heat”
  • “Цял ден на плажа без жега” / “A whole day at the beach without heat”
  • “Нали не искаш ваканция цял ден на климатик?” / “You don't want a vacation all day in air conditioner?”
  • “Обяд на плажа” / “Lunch on the beach”
Снимка: iStock

Това са все особено подходящи послания от България, където е топло, но няма непоносими жеги - горещини понякога над 50 градуса по Целзий, които са заплаха за здравето и живота, каквото за поредна година се очакват в европейските страни на юг от България - Турция, Гърция, Албания, Черна гора, Хърватия, Италия, Южна Франция, Испания, Португалия и то при положение, че крайбрежията на Северно море и Балтийско море си остават доста хладни през лятото…

А проблемът с непоносимите и смъртоносни жеги го има и на други места по света, които досега разчитаха на туристи по плажовете си.

Популяризирането на българския туризъм е възможно чрез партньорство между медиите, изпълнителната, законодателната, местната власт и бизнеса. Около това становище се обединиха представители на медиите и на бранша. Важно е вие да общувате с нас, важно е да ни подавате положителната информация, каза Господин Йовчев, главен оперативен директор, член на Борда на директорите и изпълнителен директор БТВ Медия груп. Колкото повече новини генерирате, толкова повече ще можем да говорим за вашия продукт, допълни той.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст