Проблеми с плащането с карта в метрото - каква е причината?

БГ Бизнес

Техническа неизправност забави пътуващите тази сутрин

За проблем с плащането с карта сигнализираха граждани, които пътуваха с метрото тази сутрин в столицата. Невъзможността за осъществяване на плащане се дължи на проблем с връзката на мобилните оператори. 

"До преди малко нямаше мобилна мрежа в метрото, а валидирането на картите ставаше доста бавно. Трябваше да се задържат по-дълго време на четеца. Липса на мобилна мрежа нямаше на станциите “Джеймс Баучер” и НДК", казват граждани. 

От "Метрополитен" коментираха за bTV Бизнес Новините: 

"Проблемът е свързан с покритието на мобилните оператори. Всеки момент се очаква мобилна група да започне работа по отстраняването на техническата неизправност. Дейностите ще започнат от метростанция "Сердика" и поетапно достъпът до мобилните мрежи ще бъде възстановен и на другите станции, където съществува този проблем".  

От Центъра за градска мобилност коментираха, че не са получавали сигнали за проблеми с плащането при наземния транспорт. 

Някои потребители във Facebook намериха и положителната страна на липсата на обхват. 

Засега има подадени сигнали за техническа неизправност на метростанциите НДК, "Джеймс Баучер", "Опълченска", "Жолио Кюри", "Сердика", "Витоша". 

Снимки: Ладислав Цветков

Бизнес Видео Подкаст