Как един на пръв поглед "безсмислен разговор" в интернет, може да отвлече вниманието ви от хакерска атака
Срещаме се с Пламен Цветанов, лектор по темата за киберсигурността на конференцията Digital4Ruse
Деветнадесет представители на агенции, рекламодатели, медии, агенции за пазарни изследвания и независими консултанти, са включени в журито
За поредна година специалисти с доказан опит и професионализъм от различни сфери ще оценяват най-ефективните комуникационни кампании в престижния конкурс за маркетингова ефективност Effie България 2022.
Деветнадесет представители на агенции, рекламодатели, медии, агенции за пазарни изследвания и независими консултанти, са включени в журито на тазгодишното, петнадесето издание на творческата надпревара. Десислава Проева, директор „Продажби“ на bTV Media Group, е сред утвърдените членове на конкурсната комисия, която ще оценява и отличава най-съвършено изпълнените маркетингови кампании за 2022 г. Търговският директор на медийната група коментира предстоящото журиране с думите: „Българската маркетингова индустрия винаги се е отличавала със своята творческа и медийна ефективност, и е задавала посоката на комуникационно развитие и устойчиво позициониране на търговските марки. Щастливи сме да оценяваме най-добрите Effie кампании, които формират перспективите в сектора пред брандове, рекламодатели, медии и рекламни агенции“.
Днес изтича крайният срок за приемане на заявки за конкурса. Кандидатурите ще бъдат оценявани през ноември, а победителите ще бъдат обявени през декември 2022 г. Наградите Effie са златният стандарт за маркетингова ефективност, отличаващи идеите, които работят. Те награждават усилията, които успяват да постигнат крайни резултати чрез обединяване на различните елементи на стратегия, творчество, медии и изпълнение. Конкурсът покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи най-значимите постижения и успешни комуникационни кампании и маркетингови практики, доказали максимална ефективност по измерими критерии.
Организатор на конкурсната надпревара е Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Effie България 2022 се провеждат с изключителната подкрепа на bTV Media Group – платинен спонсор. Допълнителна информация може да бъде намерена на effiebulgaria.org.
Срещаме се с Пламен Цветанов, лектор по темата за киберсигурността на конференцията Digital4Ruse
Danone съобщи, че е получила регулаторни одобрения да се освободи от руските си активи, като понесе обща загуба от 1,3 млрд. долара
Така наречените "сини зони" са едва шест в света