
Популярна хотелска верига у нас продава част от портфолиото си с недвижими имоти
Сделката е част от стратегията на веригата да засили модела си на управление с минимално притежавани активи
Експертите ще журират и оценяват кандидатите спрямо различни критерии
Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) удължава срока за подаване на заявки за най-престижния конкурс в областта на комуникациите в страната
Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) удължава срока за подаване на заявки за най-престижния конкурс в областта на комуникациите. Проекти ще се приемат до 10-ти май 2024, а заявките се подават изцяло онлайн през специална секция на уебсайта на БДВО. Тази година компании, агенции, неправителствени организации и институции могат да кандидатстват с реализираните от тях комуникационни проекти в 15 различни категории като корпоративни кампании, ESG инициативи, събития и други.
Всяка кампания или проект, изпратена за участие, трябва да бъде планирана и осъществена през 2023 година и завършена не по-късно от края на месец март на настоящата година. Допуска се неограничен брой индивидуални заявки и практикът, който представя проекта, трябва задължително да е участвал в управлението и/или реализацията му.
Журито на PR Приз 2024 се представлява от Иван Янакиев - председател и член на Управителния съвет на Българското дружество за връзки с обществеността, а членовете по традиция са доказани специалисти в различни области на комуникационния бизнес – агенции, компании, академична общност, неправителствен сектор, медии и други.
Експертите ще журират и оценяват кандидатите спрямо различни критерии като:
PR Приз е най-дългогодишният ежегоден форум, който отличава резултатите от работата на специалистите по комуникация, както и техните умения за планиране, креативност и ефективност при реализация на кампаниите. Носители на наградите през годините са представители на водещи български и международни компании, агенции и комуникационни групи, НПО организации, медии, институции и комуникационни екипи от различни сфери в бранша.
bTV Media Group e медиен партньор на конкурса.
Сделката е част от стратегията на веригата да засили модела си на управление с минимално притежавани активи
Защо повечето търсят покупка на имот в нова сграда?
През 2024 г. размерът на брутния външен дълг е бил с 3,906 млрд. евро по-малко