БНБ пуска възпоменателна монета, посветена на българската гайда
На гърба на монетата е изобразено стилизирано изображение на двама гайдари
bTV Media Group и bTV Radio Group са партньори на инициативата
С награждаване на пет студентски отбора завърши 10-ото юбилейно издание на „Рекламна академия“ 2023. В надпреварата взеха участие 197 студенти, които премериха сили по задания от осем различни сектора. Тяхната задача беше в рамките на 48 часа да разработят комуникационна кампания за пускане на пазара на нов продукт в съществуваща категория. Всеки от отборите работи с ментори от страна на компания-рекламодател и комуникационна агенция.
„Рекламна академия“ е тристранен проект на Нов български университет, Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), и представлява иновативен за българското образование формат, фокусиран върху връзката между висшето образование у нас и бизнеса.
„За първа година „Рекламна академия“ се развива и с участието на студенти от Дания, Франция, Германия и Гърция. За организаторите на събитието – НБУ, БАКА и БАР, няма нищо по-радостно от факта, че бизнесът и академичното образование не просто създават съвместна инициатива, но я развиват през годините, а ползите от нея както за непосредствените участници в „Рекламна академия“, така и за цялата индустрия и бизнес, са значими“, коментира доц. д-р Кристиян Постаджиян, заместник-ректор по учебната дейност в Нов български университет.
Ето повече за победителите в „Рекламна академия 2023“:
Големият победител тази година е отбор, работил по тема „Лекарства без рецепта“ с ментори: Ралица Милчева, Александър Милов и Христиана Забунова. Студентите разработиха кампания за лансиране на мултивитамини – комбинация от 22 съставки, които подпомагат функциите на мозъка и нервната система.
Второ място печелят два отбора: първи отбор отново в сектор ,,Лекарства без рецепта“ с ментори: Ралица Милчева, Александър Милов и Николай Малинов, и втори призьор в сектор ,,Банкови услуги“ с ментори Светлина Петкова, Александър Братимиров и Елисавета Търпанова. Трета награда също се споделя от два отбора: отбор в сектор ,,Бира“ с ментори Стелияна Касабова, Антон Георгиев и Юлия Колева и отбор в сектор ,,Телекомуникации“ с ментори Любомир Панайотов, Добромир Джуров и Йордан Жечев.
Журито присъди и две специални награди: за “Слоган“ на отбор в сектор “Бира“ за проекта „BE“, както и за “Опаковка“ на отбор в сектор “Храни“ за проекта “Не е късно за вкусно“.
Най-добрите проекти бяха оценени и отличени от жури, съставено от представители на БАР – Гергана Георгиева, Елица Иванова, Ралица Татова, Тони Стефанова и представители на БАКА – Желез Атанасов, Константин Трендафилов, Павлина Бонева, Плутархос Маридакис.
На гърба на монетата е изобразено стилизирано изображение на двама гайдари
Колко харчат пушачите на година за цигари
За китайските бизнесмени е много необичайно да отправят публични нападки към правителството