1 USD
1.82481 BGN
Петрол
Bitcoin
$57,310.7

Приключи 10-ото юбилейно издание на ,,Рекламна академия“

БГ Бизнес

bTV Media Group и bTV Radio Group са партньори на инициативата

С награждаване на пет студентски отбора завърши 10-ото юбилейно издание на „Рекламна академия“ 2023. В надпреварата взеха участие 197 студенти, които премериха сили по задания от осем различни сектора. Тяхната задача беше в рамките на 48 часа да разработят комуникационна кампания за пускане на пазара на нов продукт в съществуваща категория. Всеки от отборите работи с ментори от страна на компания-рекламодател и комуникационна агенция.

„Рекламна академия“ е тристранен проект на Нов български университет, Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), и представлява иновативен за българското образование формат, фокусиран върху връзката между висшето образование у нас и бизнеса.

 „За първа година „Рекламна академия“ се развива и с участието на студенти от Дания, Франция, Германия и Гърция. За организаторите на събитието – НБУ, БАКА и БАР, няма нищо по-радостно от факта, че бизнесът и академичното образование не просто създават съвместна инициатива, но я развиват през годините, а ползите от нея както за непосредствените участници в „Рекламна академия“, така и за цялата индустрия и бизнес, са значими“, коментира доц. д-р Кристиян Постаджиян, заместник-ректор по учебната дейност в Нов български университет.

Ето повече за победителите в „Рекламна академия 2023“: 

Големият победител тази година е отбор, работил по тема „Лекарства без рецепта“ с ментори: Ралица Милчева, Александър Милов и Христиана Забунова. Студентите разработиха кампания за лансиране на мултивитамини – комбинация от 22 съставки, които подпомагат функциите на мозъка и нервната система.

Второ място печелят два отбора: първи отбор отново в сектор ,,Лекарства без рецепта“ с ментори: Ралица Милчева, Александър Милов и Николай Малинов, и втори призьор в сектор ,,Банкови услуги“ с ментори Светлина Петкова, Александър Братимиров и Елисавета Търпанова. Трета награда също се споделя от два отбора: отбор в сектор ,,Бира“ с ментори Стелияна Касабова, Антон Георгиев и Юлия Колева и отбор в сектор ,,Телекомуникации“ с ментори Любомир Панайотов, Добромир Джуров и Йордан Жечев.

Журито присъди и две специални награди: за “Слоган“ на отбор в сектор “Бира“ за проекта „BE“, както и за “Опаковка“ на отбор в сектор “Храни“ за проекта “Не е късно за вкусно“.

Най-добрите проекти бяха оценени и отличени от жури, съставено от представители на БАР – Гергана Георгиева, Елица Иванова, Ралица Татова, Тони Стефанова и представители на БАКА – Желез Атанасов, Константин Трендафилов, Павлина Бонева, Плутархос Маридакис.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Свързани статии

БФБЛ обяви победителите в 21-вите Годишни награди за отговорен бизнес

БФБЛ обяви победителите в 21-вите Годишни награди за отговорен бизнес

Успешни малки и големи компании взеха престижните ESG отличия за 2023 година в най-авторитетния национален конкурс за корпоративна социална отговорност, устойчивост и многообразие. bTV Media Group с приз за своята ESG инициатива „Добрият Пример | Зелената седмица“

Галерии