1 USD
1.82447 BGN
Петрол
Bitcoin
$63,131.6

Ергономичност и комфорт при избора на правилните офис мебели

БГ Бизнес
 

При обзавеждане на вашето офисно пространство, трябва да помислите за много фактори, които ще осигурят по-добра производителност и систематизиран начин на работа. Тук се включва не само офис техниката, която има ключова роля за изпълнението на разнородни задачи и осъществяване на онлайн комуникация с клиенти и партньори, както и консумативите.

Офис мебелите са много важен елемент за оборудването на работните станции. Как те подобряват продуктивността и кои са те? Разберете повече за тях и ролята им в работната среда от OK Office.

Защо изборът на ергономични мебели e много важен?

От онлайн магазин OK Office напомнят, че голям процент от времето на работното място работниците прекарват в седнало положение, пред настолния или преносимия компютър. Всеки знае, че неудобното положение на тялото може да ангажира ума, да намали работоспособността, да причини болки в гърба, врата и дискомфорт в цялото тяло.

Това означава, че при избор на обзавеждане за офиса, трябва да приоритизирате комфорта и здравето си, коментират от OK Office. Съществуват мебели за офис, които са съсредоточени в задачата да осигурят правилна позиция на тялото, предотвратяване на болките в гърба и да гарантират удобството на работната станция.

От OK Office споделят, че те позволяват персонално позициониране на тялото, благодарение на възможността за регулирането им. В допълнение, те са създадени според нуждите на тялото – подобрената позиция по време на работа може да намали мускулната умора, да намали здравословни проблеми. Те създават удобство и уютна среда за извършване на работните задачи, което повишава концентрацията, креативността и продуктивността, споделят от OK Office.

Кои мебели в офиса трябва да бъдат ергономични?

Като най-важни и първи по приоритет, за които да помислите, са:

  1. Стол
    Съществуват различни видове – мениджърски, посетителски, работни, геймърски и други. За да се гарантира комфорта на всеки работещ в предприятието, особено на работниците, трябва да се осигурят ергономични столове, които разполагат с множество иновативни функции. Подходящи са столове с възможност за регулиране на височината и позицията на облегалката, с регулируеми подлакътници, с амортисьори и колела за свободно движение. Те осигуряват много добра лумбална опора, осигуряват комфорт и поддържат гръбнака в изправено състояние.
  2. Бюро и маса
    Независимо дали става въпрос за основни, помощни, компютърни или други бюра, трябва да се помисли за тяхната ергономичност, коментират от OK Office. Най-подходящо е да бъдат с регулируема височина, за да се осъществяват персонални настройки спрямо тялото на всеки работещ на тях. При някои модели съществува опция, която дава възможност да регулирате дори наклона на плота, напомнят от OK Office.

Трябва да обърнете внимание още за ергономичността на клавиатурата, мишката и други устройства, които използвате често в процеса на работа.

*Платен материал

*Източник: okoffice.bg

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Свързани статии

Галерии