Как брандът BY FAR започна да прави добри продажби

БГ Бизнес

Елен Неврокопска, която е начело на E-commerce отдела - за дефинирането на правилните канали и език на комуникация с клиентите

 

Едно от най-важните неща в онлайн продажбите на компанията по думи на Елен Неврокопска, която е начело на E-commerce отдела, е дефинирането на правилните канали и език на комуникация.

Тя и нейният екип се занимават със създаване на визии за сайта, креативни кампании, дигитални стратегии за стартиране на нови категории, които през последните години довеждат до изключителен растеж на продажбите. Това стана ясно по време на събитието на F5 Conf - Ecommerce Marketing

Един размер не става на всички

CRM ( Системата за управление на взаимоотношенията с клиентите) каналите на комуникация, които брандът използва, са различни. Например, когато се следи ангажираността на клиентите, Елен открива, че лоялните сред тях биха отговорили по-бързо и по-лесно чрез директна комуникация, защото вече имат изградено доверие към бранда.

Снимка: Instagram/byfar_official

Брандът залага изключително много на креативните подходи, но и на доста на гъвкави решения, ако нещо не работи.

Директните съобщения в платформата не включват само запитвания и отговори от клиенти, а една доста по-многопластова система, която обединява различни групи и публика.

Елен дава за пример 2 вида кампании, като първият е кампания, която не се опитва да продаде определен продукт и само да натрупа ангажираност. Друг вид кампанията пък, която според екипа е успешна, е насочена към клиенти, които вече са си купували повече от веднъж. Те са получили код за отстъпки, който клиентите използват повече от 1 път.

 

Според експерта честната и бърза комуникация е повишила доверието на клиентите, а тази услуги от вида – комплимент, е за онези клиенти, които искат да задържат, създавайки у тях чувство за принадлежност към бранда с различни отстъпки и отношение.

Как да разберем повече за клиентите си 

„Не забравяйте, че задържането на аудиторията е по-евтино от привличането на такава“, добавя тя.

Проучванията на добрите специалисти могат да разкрият ежедневието на клиентите им. Като например, че проверяват социалните си мрежи в 7 сутринта, в 13:00 проверяват мейлите си, отиват да вечерта към 18:00 и след 20:00. Това е начин да разберете къде точно можете да се позиционирате в ежедневието на клиента си.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст