Изкуствен интелект ще замени данъчни служители в Киргизстан
Човешкият фактор ще бъде напълно елиминиран
БГ Бизнес
bTV Media Group беше удостоена с общо 11 награди за своите зелени инициативи
На 9 май в София бяха връчени наградите в 15-то издание на конкурса „Най-зелените компании в България“. Големият победител за 2025 година е bTV Media Group. Отличията бяха присъдени на официална церемония в столичния хотел „Интерконтинентал“.
Националният конкурс, организиран от b2b Media, отличава компаниите в частния и публичен сектор, които в периода 2024-2025 година реализират зелени кампании, инициативи, инвестиции или програми за устойчиво развитие и инициират действия и каузи за по-здравословна среда.
bTV Media Group беше удостоена с общо 11 награди за своите зелени инициативи, фокусирани върху устойчивото потребление, опазването на природата и активното гражданско участие. Освен голямото отличие, компанията получи признание като „Зелена медия“ за своите проекти и кампании в рамките на социалния бранд „Добрият пример“, сред които „Да изчистим България заедно“, „Зелената седмица“ и „Грийн филминг“.
Шестима журналисти от редакцията на bTV (btvnovinite.bg, businessnovinite.bg и Ladyzone.bg) бяха отличени в категорията „Зелено перо“ за авторски материали, посветени на теми, свързани с опазването на околната среда. Това са редакторите Десислава Боцева (Бизнес новините), Радиана Божикова, Мелина Василева, Росица Тодорова, Айлин Дрикова (Бизнес новините) и Борислава Кирилова (Бизнес новините).
Документалната поредица „bTV Разказва“ с автор Радиана Божикова беше отличена с две награди за социално значимата работа по темата за децата в Уганда. Епизодите, заедно със съпътстващата фотографска изложба „Другата страна“, чиито кадри са дело на видеожурналиста Добромир Иванов, разкриват с дълбочина и човечност предизвикателствата, пред които са изправени децата в една от най-бедните части на света, и подчертават колко силна и променяща може да бъде ролята на образованието.
Станислава Цалова – дългогодишен метеоролог и водещ на „Прогнозата за времето“ по bTV – получи отличието „Зелена медийна личност“. Наградата е признание за нейната постоянна ангажираност с екологични каузи и активната ѝ роля в повишаването на обществената осведоменост относно опазването на природата.
Заместник-министърът на околната среда и водите Атанас Костадинов уважи събитието, като награди един от призьорите в категория „Зелена инициатива“, където бяха отличени „Кауфланд България“ (Kaufland), „Дентсу България“ (dentsu) и „дм България“ (dm). Костадинов поздрави организаторите на наградите, като посочи, че през последните 15 години конкурсът е станал еталон в сферата на зелените инициативи.
Кандидатури за участие в конкурса се подаваха между 31 март и 25 април тази година, като наградените компании са определени в резултат на поставена оценка от десетчленно жури, председателствано от основателя и главен редактор на b2b Media Надя Маринова. „Голямата награда е голямото признание на този конкурс. Ние се радваме, когато виждаме силни кандидатури да се включват, не само от сектора на бизнеса, не само от сектора на общините и неправителствените организации, но също така и медиите.“ – сподели Надя Маринова.
Пълният списък с наградените компании по категории може да бъде намерен на сайта на конкурса.
Човешкият фактор ще бъде напълно елиминиран
Проектът се развива върху терен от 50 декара
Холдингът се присъединява към списъка с евентуални купувачи на чуждестранния бизнес на рафинерията