Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Датата в София, заедно с тази в Загреб, са най-продаваните за турнето за последните 24 часа в Европа
90 % от билетите за концерта вече са изчерпани, а останалите бройки продължават да бъдат на разположение като купувачите се допускат автоматично и на равни интервали, казват организаторите от Fest Team.
Предстоящият концерт на Ед Шийрън предизвика рекорден интерес сред българската публика. Историята на концертния бизнес у нас досега не познаваше такъв интерес и наплив от фенове за музикално събитие.
По думи на организаторите те са очаквали истерията и затова са взели всички предварителни мерки – някои от тях – тотално новаторски за територията ни и с основна цел да предпазят публиката от злонамерени практики и нерегламентирана препродажба и некоректни търговци.
Цените на билетите са между 120 и 300 лв.
Въведена бе допълнителна страница за предварителна регистрация, виртуална опашка за покупка на билети, която се адаптираше в реално време, телефонна линия за Въпроси и Отговори за феновете и постоянни информационни бюлетини към хилядите желаещи да закупят билет за българската дата за „+ - = ÷ x“ Mathematics турнето на суперзвездата.
„Интересът към концерта на Ed Sheeran в България действително е безпрецедентен. Благодарим на феновете за търпението по време на процеса на покупка на билети, но всяка стъпка от него е за тяхната собствена сигурност и за да се предпазим от некоректни практики, ботове и прекупвачи“, каза Стефан Еленков, изпълнителен директор на Fest Team.
Официалният портал, който обслужва продажбата на билети ticketstation.bg, вчера се сблъска със задачата да обслужва заявките на стотици хиляди нетърпеливи фенове на Ед Шийрън всяка секунда, а това се оказа предизвикателство за капацитета на банковите терминали у нас.
„Опашката, с която феновете се сблъскват реално гарантира конкретен брой потребители, които да бъдат допускани до продажбите, за да се осигури пълна работоспособност на разплащателните терминали. Въпреки техническото забавяне, предизвикано от изключителния интерес към артиста, датата в София, заедно с тази в Загреб, е най-продаваната за турнето за последните 24 часа в Европа, а технически проблеми имаше и в други територии“, добавят те.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб