Д-р Свилен Стрезов: Наградите на БАР са с фокус върху човека, създаващ реклама

Рекламата е подсъзнателен акт и е свеобхватна дисциплина, която все повече се обогатява, каза председателят на асоциация на рекламодателите

 

"През 2014 г. стартирахме наградите на Българската асоциация на рекламодателите като вид признание на всички хора, занимаващи се с маркетинг. Фокусът на тези награди е върху човека, а не върху кампаниите. За нас е важно да се видят лицата, на хората, които стоят зад успешните кампании", каза пред businessnovinite.bg д-р Свилен Стрезов, председател на Българската асоциацияна рекламодателите и директор във фармацевтичната компания Teva.

В последствие включихме в конкурса и студенти, които изучават маркетинг и реклама. Малко след това добавихме и рекламните агенции, добави той.

Според Стрезов журито на конкурса е с богат опит и членовете му са с различна експертиза. "Там има освен маркетингова експертиза, такава и в рекламната сфера, както и в социологически проучвания. Компаниите се оценяват по три различни параметъра, като оценките са от 1 до 5, като може да се стигне до оценка 15", обясни Стрезов. 

По думите му рекламата е подсъзнателен акт и е свеобхватна дисциплина, която все повече се обогатява. "Светът около нас се променя, потребителските навици се променят. Рекламата трябва да отговаря и на тази промяна и ние, хората, които се занимаваме с маркетинг, бихме оценили това", обясни експертът.

"Като директор в Teva, отговарящ за лекарствата, отпускани без рецепта, на прага на зимния сезон, бих посъветвал хората да обърнат внимание на профилактиката, която най-вече е добра храна, добър сън и по-малко стрес. Когато се сблъскаме с вирус, нека добавим витамини и да си останем вкъщи", каза още Стрезов.

Повече по темите, гледайте във видеото

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст